Appartement

3 reviews over Appartement Laguna Grove in het Nederlands

Prachtig gelegen apartementencomplex

Albert
22-12-2015

Fabelachtige ligging. Zeer centraal bij winkels en restaurants en toch erg rustig. Veilig. Interne parkeergelegenheid. Ruime appartementen. Gunstig gelegen t.o.v 8 golfbanen. Op slechts 3 uur rijden van Addo Elephant Park. Vanaf de middenetage het mooiste uitzicht.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een prachtige ligging

Bart
30-7-2014

Twee- en drie slaapkamer appartementen met wisselende inrichtingen. Prachtige gelegen aan de lagune met alle winkels en restaurants binnen bereik van 5 minuten wandelen. Knysna is een zeer gezellige vakantieplaats met mogelijkheden voor wandelen, zwemmen, mountainbicken en uiteraard veel golf. Kijk voor aanvullende info op hun website. Ook goede uitvalsbasis voor ontdekking van de prachtige omgeving, zoals Oudshoorn, Titsikama en Addo Elephantpark. Dit laatste natuurpark met meer dan 400 olifanten ligt op ca. 3-4 uur autorijden.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs op aarde.

Cecile Hendriks
8-5-2014

Zelf catering appartementen. Huur is inclusief linnenpakket en eindschoonmaak. Ligging is waanzinnig mooi en toch zo centraal op slechts 200 mtr. van de restaurants en 5 min. lopen van alle grote winkels. Appartementen zijn wisselend ingericht. Wij hadden Unit 43 op de 1e etage, wat heel fraai en modern was. Bij gebrek aan 2-slaapkamerappartement kregen we deze 3 kamer voor de prijs van 2. Knysna is een heerlijke plaats met veel mogelijkheden voor uiteraard watersporten, alsook golf (9 banen binnen 50km), tennis, wandelen etc.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Grove voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Grove in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Grove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.