Pension Isola Bella Guest House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag28°10°
Pension Isola Bella Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Isola Bella Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Isola Bella Guest House in het Nederlands

Self Service ontbijt maar mooie locatie

laojohnny
15-11-2014

Dit Guesthouse ligt ontzettend mooi direct aan de lagune van Knysna. De kamers zijn ruim, luxe en met alle gemakken voorzien. Wel redelijk gehorig vanwege de aangrenzende gezamelijke woonkamer. Parkeren is buiten de poort.

Jammer was dat het ontbijt grotendeels door je zelf gemaakt moest worden, zoals je eigen eitjes koken, thee maken enz. Verder was het een beperkt en goedkoop ontbijtje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Isola Bella Guest House in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Isola Bella Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.