Bed and Breakfast Bridgewater Manor

Bed and Breakfast Bridgewater Manor

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag21°18°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bridgewater Manor voor je op een rij gezet:

5 reviews over Bed and Breakfast Bridgewater Manor in het Nederlands

Fantastische plek!

patricia
16-11-2015

Hartelijke ontvangst, super ontbijt, uitzicht lagoon. Mooie kamer met balkon en zitje.

Gereisd met partner in oktober 2015

Mooie B&B maar wel beetje stijf

Alexander
15-12-2010

We kwamen in de late middag aan in Knijsna.

Er was voor ons een B&B geboekt namelijk het Bridgewater Bad and Breakfast.

Onze reservering was echter verkeerd in het reserveringenboek genoteerd en het was vol.

Maar geen nood ze hadden nog een B&B, die was wel duurder en luxer maar aangezien het hun fout was zat er geen meerprijs aan.

Alles ziet er keurig uit, netjes schoon en onderhouden.

Je auto staat achter een groot hek dat alleen van binnenuit of met een afstandbediening die je als gast mee krijgt geopend kan worden.

De kamers zien er heel mooi en verzorgt uit.

Ze hadden opzich iets groter mogen zijn maar klein zijn ze ook niet.

De sfeer is engels en dien ten gevolge ook wat stijfjes.

Opzich niks mis mee maar wij houden meer van een wat lossere sfeer.

Dit klinkt allemaal misschien wat negatief, is het zeer zeker niet!

Een apsolute aanrader!

Gereisd met partner in februari 2010

Deze B&B hebben wij pas in ZA online gereserveerd. We hadden geluk en kregen een studio met klein keukentje (kamer 6).

Het uitzicht vanaf het privé terras is echt prachtig. Je ziet in de verte de Heads liggen en kunt zelfs de grote brekers op zee zien.

Ontbijt is goed.

De Waterfront is op 2 minuten rijden.

Auto staat achter hek waarvan je een afstandsbediening krijgt.

Tip: rij naar Jeffreys Bay als je lekker in zee wilt zwemmen.

Gereisd met partner in januari 2009

prachtige bed and breakfast

tinekehollenberg
16-4-2009

Een oudere dame beheert deze B en B. Ligt in een van de straten die tegen de helling aanliggen bij binnenkomst vanuit George.

Hier kwamen we na een vermoeiende tocht heerlijk tot rust. Uitzicht 4 kamers over de lengte van de lagune. 1 kamer tuinzicht, ook mooi.

Lekker zwembad. Niet echt iets voor kinderen.

Gereisd met vrienden in april 2009

Deze bed and breakfast in een mooi 'Engels' huis wordt geleid door een vriendelijke oudere dame. Vier kamers kijken over de lagune recht op de 'heads' van Knysna. Eén ligt aan de tuinkant, maar ligt wel het rustigst. Lekker ontbijt in mooie kamer met uitzicht op de lagune. Fijn zwembad.

Prijzen heel gunstig voor zo'n mooie locatie

Gereisd met vrienden in maart 2009

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bridgewater Manor in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bridgewater Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.