Kleine hotelsWeer vandaag26°11°

3 reviews over Hotel Belvidere Manor in het Nederlands

Uitstekend..........maar

deschrijver_jp
29-1-2013

2 nachten verbleven tijdens groepsreis met reisorganisatie.

Prachtige ligging,lekker eten,mooie huizen,service etc.........

Enige nadeel is, dat wanneer men met deze organisatie reist men meestal 2 koppels per huis doet logeren wat betekend dat men geen privacy heeft.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Het was een droom !

Jeema
31-1-2012

Met onze groep twee nachten verbleven in dit hotel. Onze touroperator had voor elk koppel een volledig huis gereserveerd, allen naast en over elkaar gelegen op het domein met zicht op de Knysna lagune. Drie slaapkamers een volledig ingericht keuken, living, twee badkamers en zowel op het gelijkvloers als boven met balkon over de volledige breedte. Je had bijna spijt om hier op dagexcusrie te vertrekken. 's avonds hebben wij hier het diner genomen, dit was super, zowel betreft presentatie als smaak !

Super vriendelijk personeel, vooral Jeffrey is superenthousiast.

Op dit domein zijn er ook iets kleinere huisjes ter beschikking, had ook goed genoeg geweest maar deze ervaring was toch geweldig ! Het was een droom !

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Fantastische plaats

idoolaard
5-9-2011

Het hotel is geweldig. Eigen keuken, trommel met stukjes boterkoek staat voor je klaar!

Wij kregen van de jongen die de koffers naar het huisje bracht, gratis een fles heerlijke witte wijn. Super.

Gereisd zakelijk in november 1995

We hebben een aantal aanbieders voor Belvidere Manor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvidere Manor in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvidere Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.