Bed and Breakfast Bamboo Guesthouse

4 reviews over Bed and Breakfast Bamboo Guesthouse in het Nederlands

Geen aanrader

RoMi
25-11-2012

Als ik onderstaande reviews lees vind ik het jammer dat wij dit niet hebben ervaren bij de Bamboo guest house.

De gastheer en gastvrouw waren overigens zeer vriendelijk.

De kamer waar wij zaten was echter zeer gedateerd, absoluut niet schoon (rook zeer muffig en naar schimmel). Midden in de nacht werden wij gewekt omdat er een kat op ons bed sprong. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een dierenliefhebber, maar vind dat ze niet in de kamers van de gasten thuishoren.

Het ontbijt was simpel maar goed (cereal, keuze uit eitjes of English breakfast). De ligging van het guest house is niet ideaal, ver van Knysna centrum (ong. 15 minuten).

Kortom: ben je op zoek naar een backpackers vibe, neem je het niet te nauw met schone kamers, dan ben je hier op het juiste adres. In de overige gevallen zou ik de Bamboo guest house niet aanraden.

Een waar paradijsje!!!

Lee
7-10-2012

Jammer genoeg was ons verblijf maar twee nachten, anders zaten we er nu nog. We hebben heel wat reiservaring maar dit was " top of the bill". Vanaf de aankomst was er een warm onthaal, werden direct uitgenodigd om een borrel te komen drinken bij de familie en aanwezige vrienden voordat we ons onderkomen konden bezichtigen....en dat was stijlvol ingericht....om van te smullen. Dit alles gelegen in een jungle-achtige tuin. Elke lodge is ingericht in en eigen stijl, waarbij veel oog voor detail. Restaurants genoeg in de omgeving, maar we werden uitgenodigd om mee te eten....fantastische spareribs van de gastheer Gordon. Verder veel goede tips van Jaynie, kortom niets was te veel. Drie gezellige honden erbij, en "Granny " die een eigen winkeltje erbij had......maakte het feest compleet. Gordon was zo vriendelijk om als onderhandelaar mee te gaan naar de local market.

Wat hebben we genoten zeg, ook van de prachtige omgeving. A place to be....

This is Knysna!

Francois
31-5-2011

From its tranquil setting and surrounding "forest" life, Bamboo Guesthouse is a definite must for all travelers to Knysna. Its friendly staff, great breakfast, beautiful "seperate" garden rooms and activities recommendation board really made our Honeymoon an experience never to forget!

Leuke B&B met fantastische tuin

Melanie&Ferry
25-1-2010

Bamboo Guesthouse is een zeer leuke B&B met een mooie tuin met daarin 2 kleine (maar heerlijke!) zwembaden. De eigenares is zeer gastvrij en een gezellige klets. De kamers zijn groot en schoon. De prijs/kwaliteit is ok, het ontbijt is overheerlijk met eigengemaakte brownies. De ligging vonden wij iets minder, je moet wel met de auto naar Knysna "centrum" rijden (ongeveer 10/15 minuten).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bamboo Guesthouse in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bamboo Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bamboo Guesthouse scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.