Reviews over Kleinmond

gewldige tijd gehad,zeer klant vriendelijk, ook mooi in is

Rina Schipper,
    3-11-2006

gewldige tijd gehad,zeer klant vriendelijk, ook mooi in september is de woeste zee met de walvissen. Het eten is heerlijk en de eigenaar is een Hollander die in september het hotel heeft overgenomen van de vorige bedrijfsleider.

Al met al hebben we er een paar mooie dagen gehad. Fam Schipper september 2006.

Het is een goed Hotel maar je moet er niet in het zijn het

Marijke,
    29-10-2006

Het is een goed Hotel maar je moet er niet in het voorseizoen zijn het is een slaapstad.Ga liever in Hermanuszitten in de stille perioden

Mooi hotel, vrijwel aan het strand

Diana,
    23-12-2005

Mooi hotel, vrijwel aan het strand. Kleinmond op zich stelt niets voor, maar op weg van/naar Kaapstad is het een prachtige plek om te overnachten. Luxe kamers en een subliem restaurant.