We hebben een aantal aanbieders voor Kleinmond voor je op een rij gezet:

Reviews over Kleinmond

Decadent.

Frits,
    14-1-2010

Dit hotel is zijn sterren waard. Niet goedkoop, maar grote klasse. Unieke ligging. Omzoomd door golfbaan. Dicht bij de zee. Dicht bij Kaapstad, Stellenbosch, Hermanus. Prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. Wij hebben er erg genoten.

Gereisd met vrienden in december 2004

Tophotel waar wij drie nachten bleven

Dolf,
    13-5-2008

Tophotel waar wij drie nachten bleven. Grote mooie kamers met mooi uitzicht over een lagune. Zeer goede golfbaan, een van de beste van zuidafrika.

wat niet duidelijk werd gecommuniceerd is dat het binnenzwembad, meer een spa, niet bedoeld is voor mensen onder de 18. Toch jammer na een 6 uur durende reis dat je met een 10 jarig kind naar het buitenbad wordt verwezen, niet verwarmd. de rest is verder top

Gereisd familie in mei 2008

Fantastisch golfhotel met geweldig uitzicht (zelfs vanuit

Kees van der Wiel,
    13-12-2007

Fantastisch golfhotel met geweldig uitzicht (zelfs vanuit je bad), indien je een kamer hebt met zeezicht (zicht op de lagune). De golfbaan (Arabella) is werkelijk top.

De kamers zijn prachtig; evenals de lounge en de diverse terrassen.

Het eten (a la carte) is goed maar niet spectaculair.

De spa & wellness is goed.

Gereisd met partner in december 2007

Dit fantastisch gelegen hotel met weids uitzicht over en 5

Theo Miedema,
    2-4-2007

Dit fantastisch gelegen hotel met weids uitzicht over lagune en supergolfbaan is een echt 5 sterren-hotel. geweldige spa-faciliteiten, zwembaden (binnen-en buiten). Enige minpuntje is het (dure) a la carte-restaurant waar boven de macht wordt gekookt. Voor vis kun je beter naar The Marine in Hermanus rijden. Verder prachtige kamers en alles top.

Gereisd anders in april 2007

gewldige tijd gehad,zeer klant vriendelijk, ook mooi in is

Rina Schipper,
    3-11-2006

gewldige tijd gehad,zeer klant vriendelijk, ook mooi in september is de woeste zee met de walvissen. Het eten is heerlijk en de eigenaar is een Hollander die in september het hotel heeft overgenomen van de vorige bedrijfsleider.

Al met al hebben we er een paar mooie dagen gehad. Fam Schipper september 2006.

Gereisd met partner in september 2006
Kleinmond scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews