1 review over Hotel Victoria Boutique Villa in het Nederlands

Kaapstad in stijl

Marcel en Susanne
29-4-2009

Victoria Boutque Villa is recent volledig gerenoveerd en heeft een moderne design uitstraling. Zeer smaakvolle kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel dat graag alles voor je regelt. Er is een heerlijke veranda en een klein zwembad. Uitzicht op de tafelberg en op loopafstand van het centrum.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• Adres1 KELVIN STREET UPPER GARDENS 8001(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Boutique Villa in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Boutique Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.