Hotel Tom's Guesthouse

1 review over Hotel Tom's Guesthouse in het Nederlands

Goed verblijf

Daniel Edelenbosch
18-6-2009

In totaal vijf overnachtingen gehad en beviel erg goed. Het ligt redelijk centraal, maar dat ligt alles in het centrum van Kaapstad eigenlijk. Het ontbijt is erg goed en de eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk. De een-persoonskamer beneden is de mooiste kamer en ziet er ook heel goed uit. Een van de tweepersoonskamers boven is niet speciaal, maar ook goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tom's Guesthouse in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tom's Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tom's Guesthouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.