Hotel The Twelve Apostles

Hotel The Twelve Apostles
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Twelve Apostles voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel The Twelve Apostles in het Nederlands

Super de luxe

Jan H
25-9-2017

Dit is een top hotel met alles erop en eraan. Veel woorden zijn hier niet nodig want de fotos van het hotel spreken voor zich. De kamer was een suite met living, slaapkamer en badkamer, super de luxe. Het eten is eveneens voortreffelijk.

Leuk Hotel

Patrick
15-4-2012

Heerlijk verblijf gehad met de hele familie. Prachtig uitzicht vanuit het hotel en de kamers. Alles schoon en zuiver. Personeel vriendelijk, maar erg timide, jammer want iets vrolijker (zo als de Zuid-Afrikaan is) zou wel mogen! Diner en ontbijt perfect verzorgd. Wat wil je nog meer?

Prachtige ligging

Marijke
4-1-2012

De ligging van het hotel nodigt uit om te stoppen. Het ligt ver weg van Kaapstad en in de directe omgeving is er geen bebouwing.

Heerlijk geluncht in het restaurant wat voortreffelijk was alsook de service. Het is ook mogelijk om op het terras te lunchen, maar dat vonden wij veel te warm.

Het hotel hoort bij de keten "leading hotels of the world"

Alles geweldig

Ingrid en Ben
20-6-2011

Dit hotel is gewoonweg fantastich.

Zowel de high tea ('s middags) als het diner 's avonds. In een woord perfect. Na het diner kun je in de bioscoop een film gaan kijken.

Kamers super (lekker rustig aan de andere kant van de tafelberg. Het ligt wel wat van het centrum van Kaapstad af, maar dit vonden wij fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Twelve Apostles in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Twelve Apostles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Twelve Apostles scoort een 8.88 uit 10 op basis van 4 reviews.