Hotel Table Bay *****

Hotel Table Bay
Hotel Table Bay
8,6

10 reviews over Hotel Table Bay in het Nederlands

Luxe in het centrum van Kaapstad

Claude, 21-4-2013

Dit luxueuze hotel heeft alles: luxueuze kamers, een schitterende ligging vlakbij de haven en het Victoria & Albert shoppincentrum en een meer dan uitstekend ontbijtbuffet. Echt een aanrader !

Het perfecte ontbijtbuffet en perfecter service

heer Steyaert, 7-3-2013

Het grootste ontbijtbuffet dat ik ooit meegemaakt heb. Het personeel is zeer attent, vriendelijk, behulpzaam en beleefd.

Prachtig hotel

Falk, 20-12-2010

Paar weken terug verschillende plekken in Zuid-Afrika bezocht, o.a. Kaapstad. Hotel is gelegen in een prachtige omgeving. Je staat op met een uitzicht op de tafelberg, vervolgens ligt alles in je kamer klaar om je van alle gemakken te voorzien. Daarna naar het ontbijt wat inmens groot maar ook lekker is! Kamer wordt twee maal per dag schoongemaakt. Via de achterzijde van het hotel loop je zo de haven in met de leuke barretjes, winkels en lekkere resatuarants. Top hotel, indien ik ooit terug ga naar Kaapstad zal ik zeker terug gaan naar het Table Bay Hotel

In één woord: Geweldig!!

Sofie, 13-8-2010

Geweldig, luxe hotel gelegen aan het V&A Waterfront. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Tafelberg. Heel erg mooi!

De kamers zijn erg luxe en van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer met een heerlijke douche en bad. Bij binnenkomst hingen er badjassen voor ons klaar en hotelslofjes. Heel grappig.

Vanuit het hotel loop je zo het V&A Waterfront op. Je hebt hier ontzettend veel gezellige restaurantjes, cafétjes en natuurlijk ontzettend veel (dure) winkels.

Ontbijt is uitgebreid met een ruime keuze aan diverse broodsoorten, vleeswaren, vis, vers fruit enz.

top hotel in het Waterfront

J. van Nierop, 21-7-2010

goed hotel , goed services, goed eten, top ontbijt buffet, supervriendelijke personeel , ligging centraal in het waterfront in Kaapstad .

Hier 1 nacht overnacht

E. de Groot, 14-6-2008

Hier 1 nacht overnacht. Prima hotelkamers, met een perfecte service.

Hotel ligt op één van de mooiste locaties van Kaapstad. Wij hadden uitzicht op de haven en de Tafelberg.

Ontbijt was geweldig.. veel te veel keus natuurlijk, dus voor ieder wat wils!

Een aanrader voor een luxe verblijf in Kaapstad.

Schitterend hotel op de mooiste locatie van Kaapstad. Begin 2007 met ons gezin hier een week doorgebracht. Locatie, kwaliteit en service rechtvaardigen de stevige kamerprijzen.

Heel mooi hotel met een prima centrale ligging

Len Oudshoorn, 19-2-2007

Heel mooi hotel met een prima centrale ligging.

Als je bereidt bent wat meer geld uit te geven voor extra luxe en comfort is dit zéér zeker een aanrader.

Ontbijt is goed en zeker betaalbaar, voor de rest, zou ik "buiten de deur" eten.

Aleen jammer dat ze, bij vertrek vanuit Capetown naar Europa in de avond, geen extended check-out kennen, anders dan de kamer voor een extra nacht te betalen.

Vriendelijk en zeer efficient personeel.

Een schitterend hotel met super goede service. Een mooi zwembad. Je wordt er heerlijk verwend. Alleen is het eten daar geen aanrader. Je kan inderdaad maar beter buiten de deur eten 's avonds. Dat is daar ook geen probleem daar alles goed beveiligd is middels camera's.

Mooi gelegen aan de V & A Waterfront, zo ook aan het winkelcentrum van de V & A Waterfront, mooi uitzicht op de Tafelberg en/of haven/ zee.

Het hotel is duur (exclusief)

Het eten is goed maar duur, je kan beter een van de velen restaurantjes kiezen aan de V & A Waterfront. Schilt weer in prijs.

Komen hier jaarlijks, dus personeel is ook heel vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Table Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Table Bay in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Table Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Table Bay scoort een 8.57 uit 10 op basis van 12 reviews.