Bed and Breakfast Rose Lodge

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag22°11°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rose Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Rose Lodge in het Nederlands

Een aanrader!

baukje
6-3-2009

Geweldige lodge! De kamers zijn comfortabel en modern ingericht. Een groot ligbad en heerlijke ruime douche! Er lopen 2 schattige hondjes rond die je vergezellen bij je ontbijt. Het ontbijt is heerlijk en gezond! En de ligging is top! Maar een paar minuten lopen naar het levendige stadsleven op longstreet. En nog een geweldig ding: het beste restaurant van Kaapstad zit letterlijk om de hoek (Ginja)! Vraag de route maar aan de eigenaar Bruce, hij kan je alles vertellen over Kaapstad wat je moet weten. Een echte aanrader als je een paar dagen in Kaapstad verblijft!

Gereisd Met partner in maart 2009

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rose Lodge in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rose Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.