Hotel Ritz

Met vrienden

nooit meer

irenequ
22-1-2014

Een vies en oud hotel, zijn naam niet waard!

Het ligt gunstig ten opzichte van de stad e.d.

De kamers waren vies en oud en ik zou niemand dit hotel aanbevelen.

Jammer want het was de laatste dag van onze vakantie en we hadden hiervoor veel mooiere en luxere hotels en lodges!!

glorietijd voorbij

peter
28-11-2010

De Ritz heeft duidelijk zijn glorietijd gehad.

De kamers zijn oud, in de badkamer bij de ramen laat de verf wat los. De bedden zijn wat klein, de tv is klein. De gangen zijn smal.

Het personeel is zeer vriendelijk, net als overal in zuid afrika.

Ontbijt is zeer uitgebreid, ook warm eten. Tassen stallen bij uitchecken is geen probleem. Taxi's staan altijd klaar voor het hotel.

Er is een draaiend restaurant met goed uitzicht op 21ste verdieping.

Ondanks de 4 liften, is het soms nog even wachten, vooral ook omdat mensen vaak op beide knoppen (naar boven en naar beneden drukken), zodat de liften veel onnodige stops maken.

slechte afsluiting van een mooie reis

Familie Giesen
28-11-2010

Verouderd hotel en niet goed schoongehouden. Haren in de badkamer en erg vieze vloerbedekking. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker en de ligging is prima. Naar Waterfront is niet ver rijden. Wij hebben gegeten bij den Anker op Waterfront, echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Ritz voor je op een rij gezet:

Groot hotel met vriendelijk personeel

John
22-10-2010

Hotel, prima gelegen, goede service en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel wel boeken via internet (veel goedkoper). Hotel heeft veel verdiepingen, maar voldoende liften aanwezig. Zwembad en prima restaurant. Ook kun je er allerlei excursies boeken.

kamers minder, eten goed

e.wijtvliet
13-2-2010

nadat de airco, wc bril en kluis gerepareerd waren hadden wij niet meer te klagen over de kamer, eten was uitstekend.

prima

ruud&marga
24-10-2009

prima hotel,schone kamer,ligt goed centraal voor excursie,s

Rosanne
30-8-2009

Prima hotel. Mooi uitzicht en goed ontbijt top!Makkelijk om een taxi te pakken kost helemaal niks. Alleen zwembad water was wat koud. Maar waar doe je moeilijk over. De kamer was prima groter dan de rest 2012 prima kamer. Diner boven is leuk om te doen maar aanrader in cape town is haiku.

Wij verbleven hier 2 nachten eind juli op basis van Logies/ontbijt. De kamers zien er een beetje oud uit en douche ook een beetje smoezelig, maar daar is de prijs ook naar. Wij sliepen op de 13e verdieping, het uitzicht maakt dat helemaal goed. Onze ervaring met het personeel is prima, aardig en behulpzaam. En het ontbijt 's ochtends is goed,veel variatie en vers. Prima hotel om van hieruit Kaapstad te verkennen of een rondreis te beginnen.

Prima hotel in Kaapstad

Esther en Marielle
8-8-2009

Hotel enkele nachten bezocht ter afsluiting van een rondreis door Zuid-Afrika en Swaziland. 14e verdieping, mooi uitzicht op zowel Tafelberg en de zee. Kamer was gerenoveerd en zag er netjes uit. Badkamer aan vervanging toe (föhn kapot, vieze tegelels etc.). Restaurant (top of the Ritz) draait in een uur 360 graden en het uitzicht over Kaapstad is prachtig. Bediening niet erg subtiel en restaurant tamelijk pretentieurs. Er zijn betere plekken om te eten in Kaapstad... Taxi's zijn goedkoop en brengen je overal veilig naartoe. Al met al een goed stadshotel.

Simpel hotel

Celine
7-8-2009

Zoals bij veel hotels waar we in Zuid-AFrika geweest zijn, is de entree veelbelovend, maar valt de kamer erg tegen. Zo ook nu. Afstandsbediening tv stuk, vieze badkamer, geel douchegordijn, vlekken in de lakens. Niet goed schoongehouden en niet goed onderhouden. Ontbijt erg uitgebreid en op zich prima. Restaurant voor de avond zijn wij niet geweest. Wel belachelijk dat je voor het parkeren moet betalen: 50 rand per dag. Goed uitkijken met de kofferbak openmaken, want plafond is erg laag. Bij onze huurauto staan de krassen er flink op. Italiaan tegenover hotel: NIET heen gaan: zelfs een spaghetti bolognese weet hij te verpesten.

We hebben een aantal aanbieders voor Ritz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ritz in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.