Hotel Protea Breakwater Lodge

Hotel Protea Breakwater Lodge
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Protea Breakwater Lodge voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Protea Breakwater Lodge in het Nederlands

Nooit meer. Personeel ondeskundig en brutaal.

Amsterdam
13-2-2017

Locatie goed. Dichtbij Waterfront en Hop bus. Ontbijt goed. Ruime kamer werd niet opgeruimd. Soms onverwacht geen buffet

. 4x vragen voordat 1x iets goed werd beantwoord. Moesten dag bijbetalen om kamer tot vertrek nog even te gebruiken. Bureaucratisch. Controleerden ons en elkaar steeds. Na aankomst thuis werden we zelfs telefonisch beschuldigd dat we niet betaald hadden, terwijl gedaan met creditcard. Slechte administratie of leerlingen?

Ongastvrij en geen service

Perfecte ligging

Marc Raaijmakers
24-7-2013

Goed hotel met opgeknapte kamers. Het is een oude vrouwengevangenis dat gerenoveerd en omgebouwd is. Ik ben er persoonlijk nu drie keer geweest, elke keer weer een goede uitvalbasis. Ontbijten kun je ook bij de waterfront, net zo makkelijk.

Centraal, prima hotel

S&P
16-10-2011

Goede prijs / kwaliteitverhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hielpen met een verjaardagsontbijt. Wij sliepen in een gerenoveerde kamer. Zag er nog erg nieuw, modern en schoon uit. Ligt op slechts 10 minuten lopen van het Waterfront. Ideaal!

aanrader

fam van der Sluis
26-11-2010

Hotel ligt naast waterfront. Hop on Hop off naast de deur zodat je goed en goedkoop de stad kan verkennen. Kamers, schoon, compleet maar wel klein. Dit niet als vervelend ervaren, want je slaapt er alleen maar. Ontbijt is aanrader. Komen hier zeker terug.

zeker weer qua prijs en ligging

Henk
5-4-2010

Het hotel werd gerund door studenten die zo ook wat bijverdienden.

Kamers wel wat klein, maar uiteindelijk slaap je er alleen maar. Schoon en alles naar wens, met koffie en thee op de kamer die je zelf kunt zetten.

De protea hotels verschillen sterk in luxe en kwaliteit. Dit hotel zit aan de onderkant van de range. Alhoewel in de kamers niets ontbreekt. Toch heeft het geheel een sobore uitstraling. Voor uitstapjes in Kaapstad en omgeving is dit echter geen bezwaar. De ligging is uniek. Victoria & Albert Waterfront ligt aan de overkant van de straat. Geweldig! Dus dit hotel is zijn (lage) prijs zeker waard.

mooi en goed gelegen hotel

visser
27-10-2009

een mooi hotel erg ruim!

en ook schoon vind ik zelf ook altijd belangrijk

goed gelegen met een paar minuten lopen ben je gewoon overal waterfront etc.

dus zeker een aanrader

Aanrader!

Maaike
22-3-2009

Een paar minuten lopen naar het Waterfront waar o.a. de boot naar Robbeneiland vertrekt en nóg dichterbij is de halte van de hop-on hop-off bus waarmee je heel comfortabel Kaapstad kunt verkennen. Kleine maar schone kamers met alles wat je nodig hebt aan badkamerartikelen en ook nog thee, koffei en koekjes. Behulpzaam personeel, vriendelijke bediening en een zeker voor die plek redelijke prijs. Wij kiezen de volgende keer weer voor dit hotel.

liefst nooit meer

Inge
28-1-2009

Waren er met ons gezin met 2 kinderen, elk in 2 piepkleine ongezellige kamers, achter de deur een kleine badkamer. De gezelligheid van studenten ? Die hielden heel de nacht een feestje en we hoorden continue de deuren toegooien, aan de receptie trokken ze zich niets van aan. Geef mij maar een rustige B&B of gastenhuis waar men met de mensen begaan is en waar je veel minder hoeft te betalen !!! Ik kom zeker nog terug naar ZA maar nooit meer in een hotel, enkel B&B's of gastenhuizen

2008

Centraal liggend hotel

Ingeborg
25-12-2008

Met groepsreis hier begonnen. Mooi gebouw, leuk dat er ook nog studenten rondlopen. Dichtbij Waterfront. Kamers klein, sanitair moet je delen met buren. Bij aankomst 's avonds laat wilden we een flesje water kopen maar alle automaten waren kapot of buiten gebruik. Wel waterkoker en koffie/thee faciliteiten op de kamer aanwezig,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protea Breakwater Lodge in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protea Breakwater Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.