Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Maartens Guesthouse

Zuid-AfrikaWestelijke KaapKaapstad

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Maartens Guesthouse voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 87 reviews

9.9FenomenaalScore uit 87 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

89 Reviews over Maartens Guesthouse

• 10Peter van der Wolf10-04-2022

Goed en mooi gelegen, hele goede gastheren Top !!!

Een heel goed en rustig in Kaapstad gelegen guesthouse met een Nederlandse eigenaar Maarten en zijn partner Philip. Guesthouse ligt in de villawijk (Fresnay) van Kaapstad (veel particuliere bewaking, veilig). Maarten en Philip zijn bijzonder gastvrij en Maarten verteld rustig wat er veel te doen is en hoe je er het beste kan komen. "Gastheer" is hier met hoofdletters geschreven. De winkelstraat met heel veel restaurants, met voor elk wat wils, ligt onderaan de heuvel (400 m. lopen of makkelijk auto parkeren). Een doorgaande weg "Strand Street", door heel Kaapstad, ligt op 250 meter, verdwalen kan dus niet. Op afgesloten terrein zijn 3 parkeerplaatsen, anders buiten het hek met al de beveiliging geen probleem. Buiten heerlijk uitgebreid ontbijten, er zijn twee terassen en een zwembad met ligstoelen. Bij minder weer is er een ontbijtzaal met gezellige zit. Goede Wifi. Rustig, geen kinderen onder de 12 jaar. Tip: boek rechtstreeks bij ze

• 9Martin& lia16-07-2018

Fantastisch verblijf

Maartens guesthouse ligt in de villawijk Fresnaye. Dichtbij vele reastaurantjes in Seapoint en Camps Bay. Wij verblijven in de luxe kamer met uitzicht op de ondergaande zon in de oceaan. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Maarten is een zeer goed gastheer met zijn horeca ervaring. Hij helpt zijn gasten op alle mogelijke manieren.

• 10E. Van der Wal13-01-2018

Aardige mensen, fantastische plek, prachtige stad

Aardige eigenaar, geeft goede informatie, mooie, schone kamer, fantastische plek

• 9Jacobs19-07-2017

prima guesthouse

Maarten was heel behulpzaam met uitstippelen van ons dagprogramma. Prima kamer (ondanks de winter toch warm genoeg, wat niet in alle guesthouses in die periode is het geval is)

• 10Wouter Verlinden15-05-2016

Fantastisch verblijf op super locatie

Zeer mooie kamers, zeer vriendelijke mensen., super gezellige honesty bar en goed ontbijt.

Rode tourbus gemakkelijk bereikbaar vanuit de kamers.

Absolute aanrader voor verblijf in Zuid Afrika

• 9Aart31-03-2016

Super verblijf, gastvrij, behulpzaam, schoon.

Maarten's Guesthouse is een echte aanrader. Gelegen in 1 van de beste wijken van Z. Afrika, Fresnaye. Op loopafstand van de boulevard en een klein uurtje lopen naar het waterfront. Maarten is een man die het beste voor heeft met zijn gasten is staat dan ook altijd klaar om te helpen en adviezen te geven. Wilt u een relaxt verblijf is Kaapstad, boek dan bij "Maarten's Guesthouse.

• 9bri18-07-2015

Absolute aanrader!!

Kamers: top! Vriendelijkheid: top! Behulpzaamheid: top!! Maarten: super bedankt voor je gastvrijheid! We hadden ons geen betere start van onze vakantie kunnen wensen. Alles begon toen we geland waren en eindigde toen we de straat uit reden!

• 9Hans Versluis16-10-2014

Het geweldige guest house

Wat valt er nog toe te voegen aan alle reeds eerder geschreven revieuws? Niets dus, mijn vrouw broer en ik kunnen alle toegeschreven lof uitingen alleen maar bevestigen. De ligging van het huis en zeker als je kamer 1 en 3 mag gebruiken in combinatie met het gastheerschap zijn een formule die alleen tot een geweldig verblijf kan leiden. Hierbij mag niet onvermeld blijven dat de verdere staf ook heel goed functioneerden. De uitgereikte Zoover prijs is het guest house zeker waard !!

Zijn wij weer in de gelegenheid Kaapstad te bezoeken, dan zullen wij zeker weer een verblijf bij Maartens guest house proberen te boeken.

• 9erik van vonderen08-10-2014

Geweldig guesthouse op een super plek in Kaapstad

Ben er meerdere keren geweest en zal er altijd naar terug gaan. De hele entourage vanaf binnenkomst tot vertrek is fantastisch. Je voelt je direct thuis. Maarten en Philippe zijn het toonbeeld van goede gastheren. Een heerlijke 'woonkamer' annex eet/drink zaal om tot rust te komen. Als het weer het toelaat is het terras buiten geweldig. Mooi uitzicht over de zee. Kamers goed, geluidsarm en van alle gemakken voorzien. Maarten's guesthouse is een prima uitvalsbasis om Kaapstad te ontdekken.

• 9Verzijlbergen04-10-2014

Prachtig gelegen, perfect guesthouse

We zijn binnen 2 Weken meerdere nachten bij Maarten geweest. Het guesthouse ligt op een heuvel met mooi uitzicht, ruime, nette kamers en een prima ontbijt. Maarten neemt dagelijks je plannen door, geeft tips, komt met ideeen en helpt je bij boekingen. Geweldige service.

Bed & Breakfast Maartens Guesthouse info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden