Bed and Breakfast Maartens Guesthouse

Bed and Breakfast Maartens Guesthouse

9.5Fenomenaal

Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Kaapstad

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Maartens Guesthouse voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

88 reviews over Bed and Breakfast Maartens Guesthouse

• 2018
    9Martin& lia16-07-2018

Fantastisch verblijf

Maartens guesthouse ligt in de villawijk Fresnaye. Dichtbij vele reastaurantjes in Seapoint en Camps Bay. Wij verblijven in de luxe kamer met uitzicht op de ondergaande zon in de oceaan. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Maarten is een zeer goed gastheer met zijn horeca ervaring. Hij helpt zijn gasten op alle mogelijke manieren.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10E. Van der Wal13-01-2018

Aardige mensen, fantastische plek, prachtige stad

Aardige eigenaar, geeft goede informatie, mooie, schone kamer, fantastische plek

Gereisd met partner in maart 2016

• Oude reviews

9Jacobs19-07-2017

prima guesthouse

Maarten was heel behulpzaam met uitstippelen van ons dagprogramma. Prima kamer (ondanks de winter toch warm genoeg, wat niet in alle guesthouses in die periode is het geval is)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Wouter Verlinden15-05-2016

Fantastisch verblijf op super locatie

Zeer mooie kamers, zeer vriendelijke mensen., super gezellige honesty bar en goed ontbijt.

Rode tourbus gemakkelijk bereikbaar vanuit de kamers.

Absolute aanrader voor verblijf in Zuid Afrika

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Aart31-03-2016

Super verblijf, gastvrij, behulpzaam, schoon.

Maarten's Guesthouse is een echte aanrader. Gelegen in 1 van de beste wijken van Z. Afrika, Fresnaye. Op loopafstand van de boulevard en een klein uurtje lopen naar het waterfront. Maarten is een man die het beste voor heeft met zijn gasten is staat dan ook altijd klaar om te helpen en adviezen te geven. Wilt u een relaxt verblijf is Kaapstad, boek dan bij "Maarten's Guesthouse.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9bri18-07-2015

Absolute aanrader!!

Kamers: top! Vriendelijkheid: top! Behulpzaamheid: top!! Maarten: super bedankt voor je gastvrijheid! We hadden ons geen betere start van onze vakantie kunnen wensen. Alles begon toen we geland waren en eindigde toen we de straat uit reden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Hans Versluis16-10-2014

Het geweldige guest house

Wat valt er nog toe te voegen aan alle reeds eerder geschreven revieuws? Niets dus, mijn vrouw broer en ik kunnen alle toegeschreven lof uitingen alleen maar bevestigen. De ligging van het huis en zeker als je kamer 1 en 3 mag gebruiken in combinatie met het gastheerschap zijn een formule die alleen tot een geweldig verblijf kan leiden. Hierbij mag niet onvermeld blijven dat de verdere staf ook heel goed functioneerden. De uitgereikte Zoover prijs is het guest house zeker waard !!

Zijn wij weer in de gelegenheid Kaapstad te bezoeken, dan zullen wij zeker weer een verblijf bij Maartens guest house proberen te boeken.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9erik van vonderen08-10-2014

Geweldig guesthouse op een super plek in Kaapstad

Ben er meerdere keren geweest en zal er altijd naar terug gaan. De hele entourage vanaf binnenkomst tot vertrek is fantastisch. Je voelt je direct thuis. Maarten en Philippe zijn het toonbeeld van goede gastheren. Een heerlijke 'woonkamer' annex eet/drink zaal om tot rust te komen. Als het weer het toelaat is het terras buiten geweldig. Mooi uitzicht over de zee. Kamers goed, geluidsarm en van alle gemakken voorzien. Maarten's guesthouse is een prima uitvalsbasis om Kaapstad te ontdekken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Verzijlbergen04-10-2014

Prachtig gelegen, perfect guesthouse

We zijn binnen 2 Weken meerdere nachten bij Maarten geweest. Het guesthouse ligt op een heuvel met mooi uitzicht, ruime, nette kamers en een prima ontbijt. Maarten neemt dagelijks je plannen door, geeft tips, komt met ideeen en helpt je bij boekingen. Geweldige service.

Gereisd met partner in april 2014

• 9Wim-en-Carla24-08-2014

Topvakantie!

In jli en augustus jl. hebben we 3,5 week door Zuid-Afrika gereisd. De laatste 3 dagen in Kaapstad, bij Maartens Guesthouse. Dit guesthouse is een absolute aanrader! Maarten is zeer gastvrij en geeft uitgebreide mogelijkheden over Kaapstad en omgeving, hij heeft leuke tips (o.a. restaurant Mama Afrika) en helpt je bij boekingen. Zijn guesthouse is gelegen in een mooie rustige wijk en wij hadden de 'master-bedroom'; vanaf ons balkon een prachtig uitzicht op de Atlantische oceaan (schitterende zonsondergang te zien als het helder is) en op Robbeneiland. Maartens Guesthouse is een absolute aanrader, top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Bed and Breakfast Maartens Guesthouse info