Hotel Lady Hamilton

Hotel Lady Hamilton
5,4

Matig

29 reviews over Hotel Lady Hamilton in het Nederlands

Vreselijk hotel om te verblijven...

Rene
21-8-2016

Kan niets bedenken wat goed is...Het is een smerig hotel met zo veel achterstallig onderhoud dat het eigenlijk gesloten moet worden.

Vieze en versleten bedden,badkamers,kasten,deuren die niet goed sluiten. we zijn daar ook ziek geworden.

Veel viezigheid op de vloer van de eetzaal, bah!!!

Er verblijven ook arbeiders die vroeg in de ochtend over de gangen al luid pratend naar het ontbijt gaan.

Vervolgens zit je met de arbeiders aan het ontbijt te samen met andere lokale mensen....gezellig!!!!

Als enige hotel tijdens ons verblijf in Zuid Afrika moesten we parkeergeld betalen(geweigerd).

Om positief te eindigen een paar tips om in de buurt lekker te eten:

Van Hunks, gezellige tent met heerlijk eten.

Mitico, gewoon een goede Italiaan

De MC Donalds voor de kids, altijd ok.

Nooit meer!

Ellen
31-10-2015

Een afschuwelijk hotel, haalt nog geen één ster! De foto van de kamer die geplaatst is, zo een kamer heeft niemand van ons gezelschap gezien. Douche en toilet waren schimmelhokken. Als je gezondheid je lief is, boek dit hotel niet.

Jammer als afsluiting

Elisa
30-9-2015

Rondreis Zuid- Afrika compleet: Dit is zo'n hotel waar je 1 nacht wilt blijven slapen maximaal, 's avonds laat aankomen en 's ochtends vroeg weer weg. Helaas sliepen wij hier 3 nachten. Wij hadden een kamer in het hoekje, dus de kleinste kamers die ze hebben met een badkamer van 1x3m. De kraan werd of Heel heet of Heel koud en er kwam haast geen water uit de douchekop. Waar wel water uit kwam was het toilet, erg apart. De bedden waren wel redelijk! Ik denk dat er een flinke opknap beurt door het gebouw heen moet en een lift zou inderdaad geen overbodige luxe zijn. De omgeving is wel leuk, uitzicht op de tafelberg (ligt wel aan je kamer), restaurantjes en winkeltjes. Wij hebben hier alleen ontbijt gegeten en zijn verder de deur uitgeweest, vooral het waterfront en van Hunks. Ontbijt was voldoende keus: ei, croissants, broodjes, muffins, jam, ham, kaas, yoghurt etc.. WIFI alleen in de bar/ restaurant.

Nooit meer

Henk
6-9-2015

Vergane glorie. Ruikt stoffig. Word er wel eens gepoetst? Rare geur in eetruimte. Zwembad niet meer in gebruik. In sommige gangen stinkt het (Rioollucht?) Het personeel sleept je koffers drie trappen op want er is nog niet eens een lift! Dus niet vreemd dat ik daar een stevige diarree opliep!! Als je gezondheid je lief is dan zou ik zeggen: Wegblijven uit die stoffige, onhygiënische tent!

Tijd voor onderhoud

apal
2-8-2015

Leuk hotel met aardige, hulpvaardige medewerkers. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het hotel heeft dringend behoefte aan een paar goede klusjesmannen die de lekkende kranen, loszittende haakjes, rammelende deuren etc verhelpen.

Goed gelegen hotel

Dave
24-1-2014

Prima kamers en dito ontbijt.

Personeel was zeer behulpzaam en het zwembad lekker.

Ligging vlakbij Long street.

Goede rustige plek, dicht bij Longstreet

ottenga_ingrid
3-1-2014

Een goed eenvoudig hotel wat dicht bij Longstreet ligt (wat een bijzonder leuke straat is).Een fijne plek om na een rondreis even bij te komen. Personeel is vriendelijk

Zeer vriendelijk personeel, die alles voor je doen. Als het hotel een opknapbeurt krijgt, zou het een veel hogere waardering krijgen.

Prima hotel

MZ2
4-11-2012

Goed gelegen, prima service, wel wat verouderd.

Goed hotel!

cvandeliefvoort
17-5-2012

Leuk 3sterren hotel voor Afrikaanse begrippen, ruime kamers, vaak wel kleine badkamers. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Vanuit bijna elke kamer uitzicht op de Tafelberg. Super aardig en behulpzaam personeel. De manager is Nederlands, sommige werknemers spreken ook Afrikaans-nederlands. Super goed ontbijt sochtends met vers fruit, lekker broodjes en ei. Net iets gelegen van strand-strand straat, goed te lopen overdag (10-15min) met taxi nog geen 5min voor een paar euro.

We hebben een aantal aanbieders voor Lady Hamilton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lady Hamilton in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lady Hamilton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lady Hamilton scoort een 5.43 uit 10 op basis van 29 reviews.