Bed and Breakfast Guesthouse 't Weyntjes Huys (Sunset Beach)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Guesthouse 't Weyntjes Huys (Sunset Beach)
9,6

36 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse 't Weyntjes Huys (Sunset Beach) in het Nederlands

Thuiskomen!

Katrien Renders
23-4-2013

Aanrader. Bij aankomst onmiddellijk heel hartelijk ontvangen.

Inge en Patrick zijn altijd paraat om je met woord en daad bij te staan. Wij hebben nooit het gevoel gehad dat deze mensen iets tegen hun zin moesten doen, alles gebeurde met de glimlach! Het ontbijt is overvloedig, de braai samen met de ganse familie hartverwarmend.

Zeker een adresje om met stip op nummer 1 te zetten bij een verblijf van enkele dagen in Kaapstad.

Aanrader!

Marleen
15-8-2012

't Weyntjes Huys ligt in een aangename buurt vlakbij de oceaan. Zowel de gastenkamers als de cottages zijn piekfijn in orde en van alle comfort voorzien (tot de bedverwarming voor koude winternachten en de Europese stekkerdozen toe!). Inge en Patrick zijn de perfecte gastvrouw en -heer, die er alles aan doen om het hun gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken. 't Weyntjes Huys is een prima uitvalsbasis voor zowel een strandvakantie als een citytrip Kaapstad, dat zowel met de auto als met het openbaar vervoer vlot te bereiken is.

Fantastische en gezellige B & B

anita maes
4-5-2012

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Inge en Patrick.Het zijn héél lieve en sympathieke mensen waar wij ons onmiddellijk thuis voelden.

Onze kamer en badkamer waren top en de bedden ook waar ik veel aandacht aan schenk omdat ik een moeilijke slaper ben met een slechte rug.

De maaltijden samen met de familie waren enorm gezellig en het eten fantastisch lekker.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en voor mij was ons verblijf van drie dagen met hen heel geslaagd.

Ik heb er echt niets op aan te merken en ik keer zeker naar hen terug bij mijn volgende verblijf in ZA en dan ga ik er vast langer verblijven en van daaruit uitstappen plannen.

De ligging en accommodatie zijn uitstekend ,op 100 m van de zee en dicht bij Kaapstad zelf.

Inge en Patrick doe zo voort ook je pralinnekes hebben goed gesmaakt!

Ik hoop vlug nog een keertje bij jullie te komen logeren als mijn knie in orde is.

Thuis aan de andere kant van de wereld

Paul
        31-5-2011

Dit jaar zullen we voor de derde maal een reis doorheen Zuid-Afrika starten bij Patrick en Inge en er enkele dagen verblijven.

Gezellig, net, een heerlijke tafel 's morgens en 's avonds, behulpzaam, interessante tips, lekkere chocolade, leuke babbels,... We komen er telkens graag terug.

Paul en Lut

heerlijk om ieder jaar opnieuw te doen

Peter
        13-2-2011

we zijn al wereldwijd op veel plaatsen geweest, maar bij de Weyntjes word je ontvangen als een prins, wat ? nee, daar is klant nog koning proficiat Inge Patrick en de kinderen!

Minste van al onze 16 adresjes in ZA

Anna
        29-11-2010

Wij (2 stellen) hebben een rondreis van 3 weken gemaakt door zuid Afrika waarbij we op 16 verschillende adressen overnacht hebben. We kunnen dus goed vergelijken. We hadden dit adres naar aanleiding van de geweldige recensies geboekt, maar zijn ernstig teleurgesteld. Het was verreweg het minste van alle adressen en de prijs/kwaliteitsverhouding was hier het laagst. Wij reizen heel veel en hebben al heel veel accommodaties gehad over de hele wereld. De conclusie is dat het peil van B&B's/guesthouses in ZA ongekend hoog ligt en dat onze (overige heel aardige) hosts in Weyntjes huis hier echt nog een hoop van kunnen leren en verbeteren. We hebben, ook op superlocaties als Greenpoint Kaapstad veel betere B&B gehad voor een lagere prijs.

Rustig gelegen en toch in de buurt van alles.

Robert en Mariette Vervloet-Meesters
        25-11-2010

We kunne Guesthous 't Weyntjes Huys te zeerste aanbevelen.

Bij onze aankomst op dinsdag 26 oktober 2010 werden we zeer goed ontvangen.

Inge en Patrick waren zeer hulpvol wat te bezoeken plaatsen betrof, ze gaven ons werkelijk interessante tips.

Tot ons vertrek op zondag 31 oktober mochten we rekenen op een aangenaam verblijf.

Inge en Patrick , nogmaal dank voor het gastvrije onthaal.

Robert en Mariette Vervloet-Meesters

Ideale plek met zicht op de Tafelberg

frank en lena
        5-7-2010

Goede ligging, op 100 meter van het strand, met een prachtig zicht op de stad , direct aansluiting om het achterland te ontdekken met mooie en lekkere wijnhuizen met restaurants en nog zoveel meer, zeker om eens terug te komen.

Perfecte gastgevers zijn Inge en Patrick !

Ideale uitvalbasis naar Kaapstad

frank en lena
        5-7-2010

Gelegen in een rustige wijk, warm onthaal, altijd bereidt om te helpen en goeie tips te geven. Aanrader aan allen.

De Ideale uitvalsbasis voor Kaapstad en Omstreken

Margot Houtman
        23-6-2010

`t Weyntjes Huys is echt ideaal gelegen, pakweg 15 minuutjes van kaapstad. Mooie ruime kamers, ideaal voor met families, het huis is zo ingedeeld dat er 3 cottages staan in de tuin.Dit zijn eigenlijk huisjes met aparte slaapkamers, badkamer, keuken tv(flatscreen lcd )en een zithoek.

Alles is echt goed berijkbaar daar zij zitten op een zijstraat van de R27, dat is de westkust road.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Guesthouse 't Weyntjes Huys (Sunset Beach) in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Guesthouse 't Weyntjes Huys (Sunset Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Guesthouse 't Weyntjes Huys (Sunset Beach)