Appartement FlatRock Suites

Appartement FlatRock Suites

10Fenomenaal

Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Kaapstad

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar FlatRock Suites?

10Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement FlatRock Suites

• 10Meredith & Dennis10-03-2010

Fantastisch!

We hebben een fantastisch verblijf genoten! Het is erg schoon, heel mooi ingericht en het personeel is zeer vriendelijk/behulpzaam. Je rijdt vanaf de straat zo de 24-uur beveiligde parkeergarage in, dus het is ontzettend veilig. De ligging is erg goed, je loopt meteen het centrum in en met de auto ben je in minder dan 10 minuten bij het leuke Waterfront. Enige minpuntje is het geluid vanuit de Longstreet dat in de slaapkamer heel goed hoorbaar is. Volgens mij zouden de ramen beter geisoleerd kunnen worden. Tweede minpuntje is de internetverbinding. Je betaalt per bit en niet per tijdseenheid maw als je veel download ben je sneller door je tegoed heen, beetje moeilijk inschatten en relatief duur. Daarentegen kun je gratis internetten in de office op de 5de etage. Badkamers zijn goed maar gezien de verdere inrichting wat simpel. Maar de genoemde minpunten zijn niet erg storend en vooral luxeproblemen. Al met al echt een AANRADER!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in februari 2010

• 10Wilma Heinen07-11-2009

Prachtige moderne grote suites

Op de hoek van het bekende Longstreet, erg mooie design suites, grote keuken van alle gemakken voorzien, wasmachine, droogtrommel, complete keukeninrichting, kamer met tv 2 slaapkamers en 2 badkamers en vanuit de kamer een groot balkon met zitje, uitzicht op de tafelberg of straatzijde. Goedkoper als een gewone hotelkamer in Kaapstad en je hebt er erg veel ruimte, aanrader dus en overal dicht in de buurt, supermarkt op een paar minuten lopen. Gezellige barretjes en eettentjes in de buurt, op 10 minuten lopen van Greenmarket, V en A waterfront is 2.5 km. Op zondag is het erg stil in de Longstreet en de rest van de stad, bijna alles is dan gesloten, dan kun je naar de kust of naar het V en A waterfront toe, daar is wel alles geopend. Wij zijn hier 2 keer geweest, in suite 608 groot balkon en 701 tafelberg uitzicht. Receptie is op de 5 verdieping, aardig personeel, er zijn 2 liften in het gebouw en je kan gratis parkeren in de 24 uurs beveiligde parkeergarage onder het gebouw.

Gereisd met partner in oktober 2009

Appartement FlatRock Suites info