Hotel DysART

Kleine hotelsWeer vandaag14°11°

We hebben een aantal aanbieders voor DysART voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel DysART in het Nederlands

Uitstekend bevallen

Nic.
19-12-2009

In maart 2009 verbleven wij hier 3 nachten. Door chauffeur Alex werden we van het vliegveld opgehaald. Met hem hebben we later ook nog een dagtocht gemaakt naar o.a. Cape Point. De leiding bestond uit twee zeer gastvrije Duitse echtparen. Kamer was zeer ruim en compleet met televisie, koelkast, airco en een uitstekende douche. Uitgebreid ontbijt. Klein zwembad met ligstoelen en handdoeken. Op loopafstand van het Victoria & Alfred Waterfront.

Gereisd Met partner in december 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DysART in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DysART zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.