Bed and Breakfast De Tafelberg

Kleine hotelsWeer vandaag26°14°
Bed and Breakfast De Tafelberg

7 reviews over Bed and Breakfast De Tafelberg in het Nederlands

Met vrienden

Aan de voet van de Tafelberg

Folkerts
28-2-2016

Vriendelijk ontvangst door de Belgische eigenaar,

De kamer waren goed, netjes en schoon.

Het ontbijt was voortreffelijk met heerlijk vers fruit. en een prachtig uitzicht over Kaapstad.

Mooi groot zwembad, met ligbedden.

Super!

marc van acker
30-1-2014

Prachtige guesthouse met goede ligging en uitzicht op stad, kust en Tafelberg. Fantastisch ontbijtbuffet waarbij zelfs voor glutenvrij brood is gezorgd! Heerlijk zwembad en erg mooie kamer. Top!

Sabine
25-2-2012

Fijn,fijn,fijn... Vanuit onze slaapkamer zicht op de tafelberg, Vanop het terras zicht tot Victoria Waterfront en de ganse baai. Lekker ontbijt..mmmhhh... De gastvrouw geeft je graag tips en advies voor een perfect verblijf in Kaapstad .

We hadden altijd wel wat schrik voor de weg naar de B&B ;) Zeer steile straat, kleine en steile parking.

We hebben een aantal aanbieders voor De Tafelberg voor je op een rij gezet:

Ontbijt goed,heeft opfrisbeurt groot nodig!

Van uffelen Leona
12-3-2011

Het huis was mooi en de gastheer was zeer gedienstig en serveerde een lekker ontbijt. De kamers waren aan een opknapbeurt toe en niet meer zo fris(vuil tapijt,stuk van lavabo). De badkamer was eerder een douchecel met wc. Als je 1.96m bent was het geen pretje. We hebben er het beste van gemaakt.

Super!

Tim
18-10-2010

De Tafelberg Guestlodge is een super keuze als je in Kaapstad wil verblijven. De Belgische eigenaars zorgen er voor dat je zorgeloos kunt genieten van Kaapstad, met allerlei tips die je niet in de reisgidsen vind. Het is is mooi gelegen- op 5 minuten van de Tafelberg gelegen, en 10 min. rijden van het centrum van Kaapstad. Er hangt een goede sfeer, ze zorgen er echt voor dat je helemaal thuisvoelt. De kamers zijn heel mooi, modern en compleet ingericht. Op een paar minuten rijden liggen diverse restaurants die de moeite waard zijn!

een must

José Beerens
2-9-2009

Tja,er zijn geen woorden voor,zo geweldig.Je moet wel geluk hebben met het weer.Vaak is het mistig boven Kaapstad en dan heb je helaas geen uitzicht. wij hadden geluk.Zeer indrukwekkend,met de kabelbaan omhoog.Een prachtig uitzicht over Kaapstad,in de verte kon je zelfs Robbeneiland zien.

stijl en klasse

sammy tempels
      2-9-2009

Prachtige villa met 8 kamers op een wondermooie locatie. Gelegen op de flanken van de tafelberg. De gasten uit het tv programma van Karel Simmons hebben hier destijds verbleven (jean LucDehaene, J M de decker, Peter van de begin,.......)

Zeer mooie villa waarin Ann & Chris je verwelkomen en uitleg geven over de stad en zijn talloze bezienswaardigheden. Mooie ruime kamers (de suites zijn werkelijk prachtig). Uitzicht naargelang de kamer op Kaapstad + baai of tafelberg (onze kamer had het zelfs alle twee). Vriendelijke mensen, zeer verzorgt en persoonlijk contact . Je krijgt gewoon de sleutel van hun huis en vertrekt. Klein maar leuk zwembad met prachtig zicht op de stad.

We hebben een aantal aanbieders voor De Tafelberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tafelberg in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tafelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.