Appartement Circa on the Square

Appartement Circa on the Square

7.2Goed

Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Kaapstad

Op vakantie geweest naar Circa on the Square?

7.2Goed

• 8.4Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Circa on the Square voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

3 reviews over Appartement Circa on the Square

• 2019
    7Trees Megens14-02-2019

Nooit meer !

We waren voor een week in hotel Circa on the Square in Kaapstad. Ik werd 's morgens om ongeveer half drie wakker van hard gehuil en wild geschreeuw. Ik zei zachtjes: Hoor, ruzie ! Mijn man die naast me lag zei: Ssst, dit is een overval. Wat we hoorden was heel indringend: heel hard schreeuwende mannen, huilende vrouwen, heel beangstigend. Om het half uur werd er op onze deur gebonsd. We durfden de receptie niet te bellen, want dan zouden de overvallers horen dat de kamer bewoond werd. Dit ging zo door tot half vijf in de morgen. ... 's Morgens om 8 uur... bij de receptie wisten ze gewoon nergens van. Ook een ober bij het ontbijtl wist van niks. Dat er geen bewaking was die nacht, werd door hen glashelder ontkend. Een dag later zeiden ze tegen ons dat het een muziekband was, ze waren dronken, en dat ze daarom steeds op onze deur bonkten. Nou, maak dat de kat wijs !! Ook 65 euro borg betaald bij aankomst. Nooit terug gekregen !

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

8Hennie en Anita15-03-2009

Apartement hotel downtown. Ruim en design

Een tweekamerige penthouse, zeer ruim opgezet. Eén deel is de zitkamer en de keuken. De keuken is helemaal compleet met oven, vaatwasser, magnetron, inductieplaat, waterkoker, toaster e.d Verder in de kamer een grote flatscreen tv. Het tweede gedeelte is het bed, bad. grote douche, wastafel en toilet. Beide kamers hebben een airco. Bij ons werkte de ene airco nauwelijks. Wij zaten op de 1ste etage en hadden alleen kleine raampjes bovenin (alsof je in een kelder zit). Parkeren in een kleine ondergrondse garage. Je kan lopend de stad in en ook lopend naar V&A Waterfront (20 minuten). Geen ontbijt mogelijkheden in hotel, wel direct in de omgeving of zelf regelen in die mooie keuken. Internet niet gratis.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7Marja10-11-2008

design in centrum

Een supergrote kamer, eigenlijk meer een appartement met een apart zitgedeelte en volledig ingerichte keuken. Mooie designstoelen en midden in het centrum. Alles op loopafstand. Helaas werkten de toegangskaaartjes voor de kamers niet.

Gereisd met partner in november 2008

Appartement Circa on the Square info