Hotel Capetonian

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Capetonian voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Capetonian in het Nederlands

slechtste ooit meegemaakt geen ster waard

magda
18-11-2012

-schimmels op de vensters -avondmaal kostschoolkwaliteit -rode wijn geserveerd op 30 graden en diegene die moest bedienen kon de fles niet eens zelf ontkurken -uitzicht op een bouwwerf enz. ... Wegblijven dus

Gereisd Met vrienden in november 2012

Goede ligging.

N.Schreurs
14-3-2010

Ouder hotel met klassiek ingerichtte grote kamers. Badkamer goed. Kamers zijn schoon. Ontbijtbuffet goed en netjes. Vriendelike personeel. Goede ligging t.o.v. het centrum. Eigen shuttle dienst ( na afspraak) Centrum is op loopafstand, ongeveer 15 a 20 min. lopen. Taxi van het centrum naar hotel is goedkoop.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Eddy
7-2-2007

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer ruime kamers met lawaaierige, maar degelijke airco. Shuttlebus brengt je in enkele minuten naar The Waterfront. Busje rijdt ieder uur. Zou best om het half uur mogen.

Gereisd Anders in Wed Feb 07 2007 19:41:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Capetonian voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capetonian in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capetonian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.