Bed and Breakfast Cape Paradise

BedAndBreakfast

1 review over Bed and Breakfast Cape Paradise in het Nederlands

mooi maar verder niet heel bijzonder

Miranda
2-3-2010

Een mooie plek, het ligt wat verder van de boulevard, maar wel vlakbij de tafelberg! vanaf ons balkonnetje konden we de lift ernaar toe zien.. mooie plek dus!

wel vonden we het binnen erg warm/benauwd. er kwam weinig frisse lucht binnen, ook niet als je de ramen gewoon open zetten. ook kraakte de boel heel erg. het lopen over de vloer zelfs al..

savonds hebben we in de stad gegeten, is vanaf daar lopend goed te doen, en het ontbijt was 'standaard' maar wel gewoon goed/lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cape Paradise in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cape Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.