Hotel Best Western Cape Suites

Hotel Best Western Cape Suites

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Cape Suites voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Cape Suites in het Nederlands

Goede locatie, erg verouderd

Sandra
22-10-2013

Sinds ons laatste bezoek lijkt niks aan onderhoud te zijn gedaan. Keukentje in kamer 166 hangt ellendig aan elkaar. Veel muziek van de bar aan de andere kant van het terrein. Personeel dat meer interesse heeft in zijn mobiele telefoon dan in zijn werk in de ontbijtzaal. Receptie en schoonmaak door prima mensen. Of we nog een derde keer komen weet ik niet, alhoewel de ligging natuurlijk top is ten opzichte van het centrum.

Gereisd Met partner in oktober 2013
2008

prima hotel voor deze prijs

theovan Workum
2-11-2008

hotel is ons goed bevallen. nette kamers, beetje verouderd, maar heel schoon. De bedden lagen heerlijk. Eten is er prima, ontbijt en avondeten in buffetvorm, de lunch van de kaart. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het complex is een bar, met 3 avonden in de week live-music, was erg gezellig, ook met happy hour. Er is een gratis shuttle-servica naar het centrum.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Dit hotel ligt vlak bij het centrum waar veel zijn. Te kun

Herman en Sandra
1-6-2007

Dit hotel ligt vlak bij het centrum waar veel bezienswaardigheden zijn. Te voet kun je van hieruit prima de stad in. Wil je Kaapstad verlaten dan zit je binnen 5 minuten op de snelweg. Onze kamer was ruim, schoon en voorzien van een volledig ingerichte keuken. Het personeel is behulpzaam en betrouwbaar. Prima hotel voor mensen die voordelig willen overnachten en de stad en omgeving willen verkennen. Zoek je echter een relaxhotel met groot zwembad dan moet je hier niet zijn.

Gereisd Anders in Fri Jun 01 2007 17:19:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Cape Suites in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Cape Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.