Hotel Bellevue Manor

1 review over Hotel Bellevue Manor in het Nederlands

Met vrienden

Sfeervol guesthouse met gastvrije eigenaar

Edith
20-9-2016

De bedden waren heerlijk. Goede matrassen en heerlijke dekbedden. Supergoed geslapen. Eigenaar heel gastvrij, deed veel moeite om een auto voor ons te huren en leende ons zijn GPS uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue Manor in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.