Hotel African Villa Cape Town

Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
9,5

3 reviews over Hotel African Villa Cape Town in het Nederlands

2008

Wij zijn in December 2005/januari 2006 in Kaapstad geweest. Onze ervaring met An African Villa zijn uitstekend. Voor ons op loopafstand van het centrum van Kaapstad en het Victoria en Alfred Waterfront.

Wij hebben genoten.

2006

Het is een erg goed guesthouse , het ligt in een rustige wijk dicht tegen het centrum aan.

Er wordt een goed ontbijt geserveerd door vriendelijke mensen de service is erg goed.

Het guesthouse ligt goed gepositioneerd want je loopt zo naar het centrum en er zijn vele leuke restaurantjes zowel goedkope als dure in de direkte omgeving.

Je kan met je eventuele vragen over het guesthouse en andere dingen bij een van de beheerders terecht want hij is nederlander wel zo makkelijk.

Het echte toeristencentrum ( Alfred en Waterfront)is ongeveer 3 kwartier lopen van het guesthouse

Lopend er naar toe hebben wij nooit vervelende dingen mee gemaakt, wij voelde ons lopend op straaat veilig.

Afgelopen december 2005/januari 2006 in Capetown geweest. Verbleven in guesthouse An African Villa. Eerste ervaring met een guesthouse, maar zeker een aanrader. Alles is meer dan perfect geregeld. Ze doen echt alles voor je. Ligt op loopafstand van centrum Capetown, en als je gewend bent te lopen ook op loopafstand van Victoria en Alfred Waterfront.

Excursies in overvloed - worden door het guesthouse geregeld. Je wordt altijd bij het guesthouse opgehaald.

Het was in een woord fantastisch!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel African Villa Cape Town in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel African Villa Cape Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.