Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag16°11°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Riverside Estates voor je op een rij gezet:

3 reviews over Landhuis Riverside Estates in het Nederlands

Perfecte uitvalsbasis. Schitterende ligging.

woutermeijer
6-5-2014

Perfecte uitvalsbasis voor trips rondom Kaapstad: alles goed bereikbaar en berijdbaar. Locatie is super met zeer attente leiding & personeel. Ontbijt is prima met hier en daar een schoonheidsfoutje van de keuken maar aan de moeite en aandacht ligt het geenszins. Kamers, inrichting en afwerking allemaal goed. Oog voor detail ook door personeel. Goed onderhouden en zeer sfeevol in koloniale stijl. Zwembad niet verwarmd, goed te weten buiten de zomer. Met kinderen zeker world of birds (ook met apen en enkele andere dieren) even bezoeken aan de overkant van de straat. Alles in de omgeving is in 15-40 minuten te bereiken: vliegveld, Simon's Town (pinguïns), V&A Waterfront, Cape Town, Tafelberg, Cape Point, etc.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Fantastische accommodatie en vriendelijk personeel

Alice
18-11-2013

Deze accommodatie ligt aan de rand van Houtbay tegenover world of birds en was onze eerste stop van onze rondreis door zuid Afrika. We werden hartelijk ontvangen. Het personeel was erg vriendelijk en stond voor je klaar. Wij verbleven daar 3 nachten in een huisje. Helaas was men er geen avondeten gebruiken.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Mijn reisgenote en ik hebben eind november 2007 3 dagen in

Joke
30-12-2007

Mijn reisgenote en ik hebben eind november 2007 3 dagen gelogeerd in landhuis Riverside Estates, ter afsluiting van onze rondreis van 3 weken door Zuid-Afrika. Een prima hotel in een mooie, rustige omgeving, ca. 2 km. van haven/strand van Houtbay. Enkele goede restaurants in de nabije omgeving. De verzorging is uitstekend en de bediening zeer vriendelijk; zowel manager Chris Dyzel als medewerkers van Riverside Estates stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken. Verblijf op basis van logies/ontbijt, maar desgevraagd werd evengoed lunch of avondeten voor ons geserveerd. De inrichting van hotel en kamers is zeer verzorgd. Een uitstekend adres als je van een rustig hotel houdt. Wel handig om de beschikking over een auto te hebben. Kortom, zonder meer een aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2007

Landhuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Riverside Estates in Hout Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Riverside Estates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.