Pension Malaika Lodge

1 review over Pension Malaika Lodge in het Nederlands

lekker ontspannen plekje

Sander en Karin Poel
27-4-2010

Malaika lodge is een fijne plek voor een paar dagen Kaapstad te ontdekken. Gastheer en vrouw Marc en Astrid ontvangen je goed en geven je de ruimte om op jezelf te zijn. Wij hadden de grote slaapkamer die prachtig is. Een groot bed, mooie badkamer en eigen zitje bij de tuindeuren. Echter was het super leuk om in contact te zijn met Marc en Astrid zodat we regelmatig met een kop koffie of een glas wijn aan de gezamelijke tuintafel zaten. Malaika heeft een lekker zwembad en je kan er rustig liggen. Het huis ligt niet in het centrum waardoor je wel de auto moet nemen als je ergens naartoe wilt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Malaika Lodge in Hout Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Malaika Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Malaika Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.