Hotel Hout Bay Hideaway

Kleine hotelsWeer vandaag19°13°
Hotel Hout Bay Hideaway

We hebben een aantal aanbieders voor Hout Bay Hideaway voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hout Bay Hideaway in het Nederlands

Met jonge kinderen

fantastische B and B

fam. rademakers
8-4-2011

prima gelegen, zeer gastvrije en attente eigenaren , verzorgen een top-ontbijt en verder is er alles mogelijk

2007

geweldig leuk hotel midden in houtbay leuke ligging

marianne vesters
13-9-2007

geweldig leuk hotel midden in houtbay leuke ligging .houtbay is een leuk plaatsje en vandaar kun je overal naartoe . Wij zijn er al twee maal geweest omdat mijn broer er heeft gewoond.

2004

Vlak bij de stad (ongeveer 20 minuten rijden) en toch niet dat Torremolinos-achtige gedoe van b.v. Camps Bay.

Rustig en fraai gelegen, mooie, grote tuin en zwembad.

In de zomer is beneden koeler dan boven.

Als twee meiden voelden we ons erg veilig. Zelfs 's avonds liepen we gewoon overal naar toe.

Het strand en de winkels vlak bij.

De was kwam meestal de zelfde dag al weer terug, en dat kostte niets!

Ook 24 uur gratis internetten vanuit je kamer is vreselijk handig.

Geen disco's om de hoek, dus niet voor erg jong goed ;-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hout Bay Hideaway in Hout Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hout Bay Hideaway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.