Bed and Breakfast Chapmans Peak

9 reviews over Bed and Breakfast Chapmans Peak in het Nederlands

Luxe en gastvrije B&B

Nico
13-5-2015

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Chapmans Peak B&B. Nieuwe eigenaar Bev - en haar staf - zijn zeer gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. We verbleven met onze 2 kinderen in de self catering cottage, die aan alle wensen (inclusief kinderfaciliteiten) voldeed. Het was er schoon en elke dag werden de handdoeken verwisseld. Jaccuzzi, zwembad en speeltuin zijn prima. Het ontbijt (optioneel) was erg goed. Elke dag werd naast de tafel een lekker eitje naar keuze gebakken. De ligging is prima voor uitstapjes naar bijv. Cape Town of juist naar Cape Point, maar ook de nabije omgeving van Hout Bay en de op loopafstand gelegen duinen zijn erg mooi. Een aanrader!

Fantastische plek

Anneke
29-6-2013

Ontvangst was zeer vriendelijk/hartelijk. De accomodatie was top.

Elke dag werd de cottage schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

Ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid en goed verzorgd. Je kan ook zonder ontbijt boeken.

Heerlijke jacuzzi en infrarood sauna en klein zwembad.

Mooi uitzicht op de bergen. Ligt een paar km van het strand.

Onze kinderen zijn 9 en 12 jaar.

Great Holiday

Henk van de Kamp
24-5-2012

We had a great holiday at Chapmans Peak BB with our two daughters. The Bed & Breakfast is situated in a great area and is only a twenty-minute drive from Cape Town. It's a good starting point for different excursions in the area, like Cape Point. The cottage is nicely decorated and gets cleaned every day. Kenneth and Angelique are very hospitable and will always ready to, for example, drive you into Cape Town to pick up your rental car, tell you where the good restaurants are, or organize a nice braai. This way a holiday in Cape Town was an onforgettable experience.

Een plek waar alles klopt

C. Somers
12-2-2012

Zowel de omgeving als de lokatie zijn qua sfeer geweldig. Daarnaast geeft de gastvrijheid van de eigenaren je het gevoel dat je erg welkom bent. Er wordt echt goed voor je gezorgd....

Er is van alles te doen en te bezichtigen in de omgeving.

Wij gaan zeker nog terug.

Een schitterende accomodatie !!!

famTemmerman
23-2-2011

Een perfecte plaats om te verblijven in Zuid-Afrika is bij Chapman's Peak Bed & Breakfast, als je Hout Bay, Kaapstad en omgeving wil bezoeken.

Wij zijn er met ons gezin van 5 ontzettend goed ontvangen bij Kenneth en Angelique en hun jonge zonen. Zij gaven ons alle informatie over plaatsen die we konden bezoeken. We hebben veel gezien en beleefd zoals: Kaapstad, Tafelberg, Kirstenbosch, Boulder's beach, Kaap de Goede Hoop, Seals island, Hermanus...we hebben dan ook een prachtige vakantie gehad dankzij een schitterend verblijf in Chapman's Peak Bed & Breakfast. De kamers waren heel comfortabel, netjes, gezellig. Wij sliepen in de prachtige familie cottage met salon en keuken. Ook verwarmd zwembad, jacuzzi, en zo veel meer is er mogelijk. Het ontbijt elke morgen was super !

Bedankt Angelique en Kenneth, volgende keer komen we zeker bij jullie weer !!!

groetjes van Luc, Elfriede, Annelies, Jonathan en Benjamin

Zeer gezellige B&B in mooie ongeving

christophe
13-12-2010

Zeer mooi gelegen voor wie op zoek is naar een rustgevende vakantie in Hout Bay, vlakbij de schitterende Chapman's Peak dive, maar ook nog vlakbij de stad en een ideale vertrekplaats om de Cape Peninsula te verkennen.

Angelique en Kenneth zorgden voor een zeer vriendlijke ontvangst en aangename atmosfeer. e kinderen hebben genoten van de pool area en de jacuzzi, terwijl wij rustig genoten van een braai aan het pool house.

Je vindt er mooi verzorgde kamers, alsook een uitgebreid en lekker ontbijt. Wij verbleven in de garden cottage die een zeer gezellige sfeer uitademde. Wij raden deze plek aan voor iedereen die een rustige en betaalbare plaats zoekt om de mooie omgeving rond Kaapstad te verkennen.

Voor herhaling vatbaar!!

Pieter
15-11-2010

In zeer mooie omgeving gelegen schitterende en sfeervolle Bed and Breakfast, centraal gelegen in Houtbaai, dichtbij strand, winkels en restaurants. Binnen 15 minuten in Kaapstad met auto. Kenneth en Angelique zijn zeer vriendelijk. We voelden ons snel thuis. Kinderen hebben genoten van het verwarmde zwembad en de jacuzzi. Ons onderkomen was modern en sfeervol ingericht, kamers, keuken en badkamer waren bij aankomst zeer schoon. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd, geserveerd in het knusse "pool house". Voor herhaling vatbaar!!!

Heerlijk toeven!

Bianca
28-1-2010

We hebben een geweldige tijd gehad bij Chapmans Peak! Kenneth en Angelique zijn heel gastvrij, hun B&B is prima verzorgd en ligt ideaal voor uitstapjes naar Kaapstad of het Cape Peninsula. De dagen vlogen voorbij, terwijl onze meiden lekker speelden met hun jongens in het zwembad, de jacuzzi of op het speeltoestel in hun tuin. Het ontbreekt er aan niets: in het appartement is een ruime badkamer, 2 slaapkamers met goede bedden en Angelique heeft zelfs een keer opgepast, waardoor wij met z'n tweetjes uit eten konden bij Mariner's Warf. Wat een verwennerij!

unieke plek

t.looyen
11-1-2010

Bed and breakfast Chapman's Peak in Houtbaai is een prachtig glegen plekje op een kleine afstand van Kaapstad.

Mede door de fanastische gastvrijheid van Kennth en Angelique hebben we kunnen genieten van alles wat de Westkaap te bieden heeft.

Wij hadden een keurig 4-pers. huisje waar we van alle gemakken voorzien waren en wat ook dagelijks schoongemaakt werd.

Voor tips,excursiemogelijkheden en welke informatie dan ook kunnen Kenneth en Angelique je altijd op weg helpen.Een fantastische accommodatie op een uniek plekje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chapmans Peak in Hout Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chapmans Peak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chapmans Peak scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.