Pension Amblewood Guest House

2 reviews over Pension Amblewood Guest House in het Nederlands

Amblewood is top!

Harry
11-3-2012

Het is een prachtige lokatie, de ontvangst, de verzorging, de kamers, alles is top. Wij waren hier 3 nachten, zouden er zo weer teruggaan.

Amblewood heeft alles! De eigenaren, Trevor en June zijn erg gastvrij en zeer behulpzaam. De lokatie is geweldig. Op zo'n 10 minuten lopen van het centrum en het strand van Houtbay (2 a 3 minuten met de auto). Ook is Amblewood ideaal gelegen voor een bezoek aan Kaapstad of andere plekken in de buurt (o.a. de botanische tuinen van Kirstenbosch, Constantia of Camps Bay).

De kamers zijn ruim en met aandacht ingericht. Goede bedden en een heerlijke douche. Ook Wifi (gratis) is beschikbaar.

Elke ochtend een heerlijk ontbijt, Engels of continentaal met ruime keuze (fruit, yoghurt, diverse kazen en gebakken eieren met bacon, tomaat en worst).

Amblewood heeft een mooi zwembad met zonneterras waar vanaf je een heel mooi uitzicht hebt over Houtbay.

We zijn hier 3 dagen geweest en hebben elke minuut genoten! Wij komen zeker terug!

Pension Amblewood Guest House 10 10 2 .