vakanties Hout Bay

Reviews over Hout Bay

Zeer relaxte plek.

Cor Valk,
    8-5-2017

“Het comfort van de kamer, het bed wat lang was en de nieuwe keuken en badkamer. Alles was aanwezig, van waterkoker tot broodrooster, magnetron. Maar ook koffie, thee, suiker, cereals enz. De grote tuin en het splinternieuwe zwembad. Jammer genoeg was de studio verhuurd, maar die hebben wij nog wel gezien. Die was helemaal fantastisch. Wat een luxe en een ruimte. De eigenaresse Kate was erg vriendelijk en behulpzaam.

Luxe en gastvrije B&B

Nico,
    13-5-2015

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Chapmans Peak B&B. Nieuwe eigenaar Bev - en haar staf - zijn zeer gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. We verbleven met onze 2 kinderen in de self catering cottage, die aan alle wensen (inclusief kinderfaciliteiten) voldeed. Het was er schoon en elke dag werden de handdoeken verwisseld. Jaccuzzi, zwembad en speeltuin zijn prima. Het ontbijt (optioneel) was erg goed. Elke dag werd naast de tafel een lekker eitje naar keuze gebakken. De ligging is prima voor uitstapjes naar bijv. Cape Town of juist naar Cape Point, maar ook de nabije omgeving van Hout Bay en de op loopafstand gelegen duinen zijn erg mooi. Een aanrader!

Mooi verblijf

benjamin,
    11-1-2015

Kamers zijn goed bedden en schoon.

Service van medewerkers is goed, helpen je graag om iets te vertellen over de omgeving.

Mooie lokatie en veilig inclusief zwembed van 2 verdiepingen

Perfecte uitvalsbasis. Schitterende ligging.

woutermeijer,
    6-5-2014

Perfecte uitvalsbasis voor trips rondom Kaapstad: alles goed bereikbaar en berijdbaar. Locatie is super met zeer attente leiding & personeel. Ontbijt is prima met hier en daar een schoonheidsfoutje van de keuken maar aan de moeite en aandacht ligt het geenszins. Kamers, inrichting en afwerking allemaal goed. Oog voor detail ook door personeel. Goed onderhouden en zeer sfeevol in koloniale stijl. Zwembad niet verwarmd, goed te weten buiten de zomer. Met kinderen zeker world of birds (ook met apen en enkele andere dieren) even bezoeken aan de overkant van de straat. Alles in de omgeving is in 15-40 minuten te bereiken: vliegveld, Simon's Town (pinguïns), V&A Waterfront, Cape Town, Tafelberg, Cape Point, etc.

Fantastische accommodatie en vriendelijk personeel

Alice,
    18-11-2013

Deze accommodatie ligt aan de rand van Houtbay tegenover world of birds en was onze eerste stop van onze rondreis door zuid Afrika. We werden hartelijk ontvangen. Het personeel was erg vriendelijk en stond voor je klaar. Wij verbleven daar 3 nachten in een huisje. Helaas was men er geen avondeten gebruiken.

Hout Bay scoort een 8,5 uit 10, op basis van 7 reviews