Bed and Breakfast Whale Away Guest House

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Bed and Breakfast Whale Away Guest House
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Whale Away Guest House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Whale Away Guest House in het Nederlands

Zeker een tweede keer waard

dick-ank, 18-12-2013

Wij hebben in Whale Away guest house 1 nacht geslapen , werden ontzettend leuk ontvangen bij aankomst .

Prachtige kamer en mooi uitzicht van uit de kamer .

Zicht op de oceaan privé parkeerplaats .

De weg oversteken en je ben zo op het cliff pad waar je heerlijk kunt wandelen langs de oceaan naar Hermanus.

Het ontbijt is perfect en echt persoonlijk verzorgt .

En goede adviesen door het personeel

Whale Away is voor ons top en mochten we nog keer naar Hermanus gaan , gaan we terug naar dit guest house..

Klein B&B in een modern huis. Op steenworp afstand van zee en via een mooi wandelpad langs zee ben je in 10 minuten in het gezellige centrum van Hermanus. De kamer was verzorgd en modern ingericht, maar niet echt ruim. Parkeergelegenheid op eigen terrein. Van het zwembad(je) moet je niet veel voorstellen, het is meer voor de show. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw en een goed verzorgd ontbijt.

Perfecte plaats om te verblijven.

Kees Tielemans, 11-11-2010

Uitstekend Guest House. Ligging 100 meter van de atlantische oceaan.Looptijd 10 minuten, langs de zee, naar het centrum van Hermanus

De kamers zijn luxe met een grote badkamer. Het ontbijt is eveneens prima.

Bij de gastheer voelden we ons thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Whale Away Guest House in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Whale Away Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Whale Away Guest House scoort een 8.2 uit 10 op basis van 3 reviews.