Bed and Breakfast Villa Blu

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag22°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Blu voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Villa Blu in het Nederlands

Geweldig romantische plek

jeur5
26-5-2010

Deze schitterende villa is geweldig gelegen in de baai van Hermanus (net buiten het centrum). Vooral vanaf de honeymoonsuite heb je een geweldig uitzicht op de oceaan. Prachtig uitzicht vanaf je balkon! De walvissen zwemmen zo aan je voorbij. Geweldig om in de ochtend wakker worden en vanuit je eigen bed deze kanjers te zien zwemmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Blu in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.