Hotel The Windsor Hotel

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor The Windsor Hotel voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel The Windsor Hotel in het Nederlands

fenomenaal in het walvisseizoen

Simone Roord
2-9-2018

Het hotel is prachtig gelegen op een rots. In het seizoen zijn vanuit de eetzaal de walvissen te zien: fenomenaal! Ik mocht dit hotel een paar keer bezoeken afgelopen jaren. Het laatste stuk renovatie wordt momenteel gedaan en dan zien alle kamers er weer modern uit. Alle kamers hebben een moderne douche en een zitje. De bedden slapen prima.Kamers met zeezicht zijn duurder, maar zeker de moeite waard in het walvisseizoen. Ik stond in de vroege ochtend te juichen toen ik een walvis een aantal keer hoog boven het water uit zag springen.Het ontbijt is gevarieerd en lekker. Toetje op de laatse dag was een groep dolfijnen die vlak langs de kust zwom....

Mooie plek

dodo50
10-11-2013

Hotel is zeer verouderd heeft wel zo zijn charme maar is een beetje sleets ontbijt is matig en de eetzaal ruikt naar frituur

Het uitzicht is fantastisch alleen daarom zou je al naar dit hotel gaan

Het hotel draagt de sporen van de tijd. Personeel wat laconiek. Ontbijt was niets bijzonders. Maar het hotel ligt prachtig aan de zee, wij hadden geen kamer met zeezicht. Ondanks dat hebben we een walvis en diverse dolfijnen zien zwemmen. Het hotel ligt mooi centraal in de buurt van verschillende restaurants. Daar was het erg gezellig met live music. Het was er gezellig en sfeervol.

Mooie ligging

Baukje Falkena-de Jong
8-3-2010

Zeer vriendelijke ontvangst. Het personeel ontdekte dat we een lekke band hadden van de auto, ze hebben geregeld dat die werd gemaakt. Service was echt super. Ligging was ideaal, uitzicht op het water, winkels vlakbij!! Het ontbijt was prima. Alleen de kamers vielen iets tegen. Maar dat maakt niet veel uit, je bent er alleen maar om te slapen. Gr. Benno & Baukje

Goede ligging

ATB1982
19-9-2009

Het hotel is inderdaad qua ligging een goede keuze. Echter bij binnenkomst was het personeel niet erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn ruim en netjes, het ontbijt is voldoende maar niet echt uitgebreid. Het hotel doet verder wat kil aan en je hebt niet echt een gezellige plek om 's avonds nog even wat te drinken. Maar voor de ligging is het een goed hotel.

Van afstand lijkt het een mooi hotel, maar van dichtbij valt het toch wat tegen. Het hotel heeft zeker een opknapbeurt nodig, het is een beetje uit de tijd en een kleine metamorfose zou welkom zijn. De kamers zijn voldoende, maar ook hier zou een opknapbeurt niet misstaan. Echter de locatie is top.

Zorg dat je een kamer aan de straatkant krijgt, want je hebt dan een fenomenaal uitzicht. De walvissen liggen voor de deur (tijdens het seizoen).

Ook tijdens een kopje koffie of thee in de serre kun je genieten van de walvissen.

Langs de straat is een wandelroute aangelegd langs de oceaan. Je loopt hoog boven het water en kijkt zo op de walvissen neer.

2008

Het uitzicht is onbetaalbaar!

Jeroen
6-12-2008

Nette, schone kamer met goede bedden. Maar, alles gaat om de ligging en het uitzicht. We waren in het goede seizoen en hebben heel veel walvissen gezien. Ontbijt is uitgebreid en lekker.

Zeker wat van te maken

Gast
4-10-2008

Hotel ligt prachtig aan de kust. Vanuit kamers en ontbijtzaal zijn de walvissen te spotten. Alleen ontbijt mogelijk. Kamers zeer oud en gedateerd. Geen airco, wel kleine elektrische radiator die ontoereikend is om handdoeken te drogen. 2 kranen op wastafel voro warm/koud. Super onhandig. Vieze stinkende dekens op bed. Smal bed. Ontbijt goed. Ligging zeer goed: uitzicht fantastisch. Geen lift. Aantal gasten zat in een oud bijgebouw met ongedierte en vocht. Kortom dit hotel moet nodig gemoderniseerd worden.

zeezicht maakt al het andere goed

ronald en Bianca
17-8-2008

Wij hadden kamer met zeezicht, fantastisch! Het hotel en de kamers zijn erg gedateerd zonde dat het niet wordt gemoderniseerd, want er is echt iets van te maken.Bedden wel goed. Het uitzicht is onbetaalbaar! en dat doet je de rest vergeten.Onbijt was redelijk.

De kamers zijn gedateerd, maar de prijs ook, dus daarover mag je echt niet klagen. Het personeel was erg behulpzaam...wij wilden graag een tripje op zee maken op zoek naar walvissen en kooiduiken met haaien, alles hadden ze geregeld. En toen het uiteindelijk vanwege het weer allemaal niet door kon gaan, hielden ze ons netjes op de hoogte. Het ontbijt is uitgebreid.

Ook wij hebben de walvissen vanaf onze kamer voorbij zien zwemmen. Werkelijk geweldig.

Verwacht niet al te veel gezelligheid 's avonds in Hermanus, het was er toen wij er waren redelijk uitgestorven.

Beleef Afrika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Windsor Hotel in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Windsor Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.