Lodge The Whale Rock Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Whale Rock Lodge voor je op een rij gezet:

11 reviews over Lodge The Whale Rock Lodge in het Nederlands

Een super verblijf in Whale Rock!

CV
29-7-2015

Een prachtige accommodatie in Hermanus. Op loopafstand van de haven/zee. Wel een beetje donker als je dat stukje moet lopen maar het is te doen! De kamer waren prima en erg gemoderniseerd, het afstoffen kon beter! De hoekjes werden wel eens vergeten! Verder een prima verblijf gehad voor 2 nachten. Ontbijt ook erg lekker, handig om te weten is dat je ook ontbijt kunt bestellen van de kaart die op tafel zoals omeletten e.d. Zwembad prima en lekker chillen op de ligbedden in de tuin. Een aanrader dus!

Schitterend!

Jasper
19-1-2015

Tijdens mijn 4 weken Zuid Afrika heb ik 3 nachten in de Whale Rock Lodge gelogeerd. Dit was een van de allerbeste guset houses van mijn hele vakantie. De locatie is super. JSlechts 50 meter van de nieuwe haven waar je een uitstekend bar/restaurant heb en slechts 2 minuten van het oude centrum van Hermanus. Er is geen direct zicht op de zee maar naast het huis begint een wandelpad langs de ruwe oceaan kust, door de duinen met schitterende views. Deze toegankelijke wandeling is een 'must do' voor iedere bezoeker. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt echt dat ze met liefde en passie de onderneming runnen. De kamers zijn ruim en schoon. Het zwembad is groot de ontbijtservice is zeer uitgebreid. Overall is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Niets te klagen en wat je op de website ziet staan, mag je ook verwachten. Ga je naar Hermanus, dan is Whale Rock is the place to be!

Mooie Lodge en prachtige kamers op rustige plek

Ron en Trudie
28-7-2014

Whale Rock Lodge ligt stukje buiten het centrum maar te ver en onveilig om `s avonds te lopen. Dus zijn wij op advies van Tim (medewerker) met de TUK TUK naar het centrum geweest en daar bij verschillende restaurantjes heerlijk gegeten. Overdag mooie wandeling via Cliffpad gemaakt naar het centrum van Hermanus. Zeer de moeite waard om te doen. Rondom de Lodge een mooi verzorgde tuin en zwembad erbij. Service Personeel was perfect. Kamers ook Super schoon met prachtige badkamer erbij. Gewoon geweldig. Ontbijt was goed. Zeker een aanrader als je in Hermanus bent. TOP!!!

NRV Holiday

vlak bij de nieuwe haven

anjaoosterwijk
24-10-2012

je rijd eerst de stad in en dan terug naar de nieuwe haven, net ervoor naar rechts kijken en je ziet de palmbomen, geweldige plek, grote kamers prachtig ingericht, goed ontbijt, thee of koffie s morgens vroeg op bed

zwembad, net of je thuis komt

mooie kamer, ver van centrum

laurenz&natasja
10-11-2009

Whale Rock house heeft mooie ruime kamers. Helaas ver van het centrum en/of strand.

Heerlijk rustig en veel ruimte!

Frans en Ricky
8-4-2009

Whale Rock Lodge is heerlijk rustig gelegen, iets buiten het dorp. De kamers zijn echt erg ruim, wij hadden suite nr.1: een balzaal! Kamers no.2, 3 en 4 liggen ook prima, allen gericht op (grote)zwembad en tuin. Inrichting is klassiek en overal staat wel wat, het is erg schoon. Lopen naar het dorp kan 's avonds niet, daarvoor is te ver en te afgelegen. Wel op loopafstand een prima restaurant: Rock Harbour, aan de nieuwe haven. Aanrader voor rustzoekers. Over het algemeen een wat ouder publiek.

2008

jprachtige lodge

vd broek
12-12-2008

lodge is prachtig en de tuin is nog mooier. Keurige kamers met een goed ontbijt. Probeer de muffins!

Nette omgeving en er ligt een mooi wandelpad naar centrum.

aanrader

theovan Workum
3-11-2008

Heel klassiek ingericht, lijkt wel museum. Erg aardige, hulpvaardige mensen. Zeer grote kamers met grote bedden. Ontbijt prima. Jammer genoeg wat ver van het centrum en aan een saaie straat.

We hebben veel walvissen gezien, was fantastisch.

Verblijf ligt een stukje buiten het centrum

Mirella van den Hondel
13-2-2008

Verblijf ligt een stukje buiten het centrum. Naar ons idee een beetje ouderwets, maar goed onderhouden. Grote kamers, groot zwembad en goed ontbijt.

2007

in 2003 hebben wij hier twee nachten gelogeerd. Het huis is werkelijk prachtig om te zien. De kamers zijn allemaal verschillend en heel erg groot.

Dineren kun je er niet maar het ontbijt is prima.

Goede service

Het ligt welliswaar niet in het centrum van Hermanus maar kan de lodge zeker aanraden

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge The Whale Rock Lodge in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge The Whale Rock Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.