Hotel The Whale Coast

Kleine hotelsWeer vandaag16°7°

1 review over Hotel The Whale Coast in het Nederlands

Met oudere kinderen

Super appartementen hotel. 2 jaar oud, dus relatief nieuw en van alle gemakken voorzien. Vlakbij kust en aan centrum maar rustig gelegen. Top, top top. Ons appartement is 120m2 groot met 3 grote slaapkamers, 2 badkamers, een grote woonkamer en keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Whale Coast in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Whale Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.