Pension The Potting Shed Guest House

Pension The Potting Shed Guest House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Potting Shed Guest House voor je op een rij gezet:

5 reviews over Pension The Potting Shed Guest House in het Nederlands

Prima quest house

Beunen
25-9-2014

Hier 1 nacht doorgebracht, en het is ons uitstekend bevallen. De kamers zijn inderdaad aan de krappe kant, maar wel super schoon en met een goed bed. Ontbijt was zeer goed. Voor 1 of 2 nachten helemaal prima.

Gereisd Met partner in Sun Sep 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor je geld !

Hans Baas
20-3-2013

Wij verbleven hier vorig jaar september, tijdens een rondreis door dit prachtige land, een aardig B&B en zeker voor de prijs, wij hebben de gastvrouw en heer als vriendelijk ervaren, ze hebben zelfs voor ons een whalewatching tocht geboekt, en meer bezienswaardigheden verteld. helaas werd er wel verbouwd aan het gebouw, maar s'avonds niet, dus hebben wij er geen last van gehad, een stukje lopen langs de boulevard, 20 min, als niet steeds stopt om foto's te maken dan ! zeker een adres waar ik weer heen zou gaan als we weer naar Hermanus gaan, en ik aanbeveel aan vrienden !

Gereisd Met partner in september 2012

Not the place to be

jacqueline ten oever
28-12-2012

Een geweldige vriendelijke ontvangst van de "zwarte" medewerkster, uitermate vriendelijk. De eigenaresse kwam later, en heette ons minder enthousiast welkom. .O.i. was ze nogal laagdunkend naar haar medewerkster. Kleine kamer, ontbijt was oke. Tijdens onze fly drive dr Zuid Afrika hebben we eigenlijk aan alle overnachtingsadressen goede herinneringen over gehouden, aan dit adres...tja de mensen hadden het gewoonweg niet in zich.

Gereisd Met partner in november 2012

Ga niet naar het appartement

moko1966
17-12-2011

The Potting Shed guest hous was vol vertelde de eigenaar toen wij daar aankwamen. Wij waren samen en vooraf niet geboekt. Hij vertelde wel een appartmenet nog te hebben aan zee, niet ver van dit guesthouse. Hij had foto's die er wel goed aanzagen. Omdat wij het toch eerst wilde zien stemde hij wat schorvoetend in. Hij reed voor ons uit naar het appartement. Maar dit ligt naast een kerncentrale, 15min van centrum van Hermanus. Wij zijn niet binnen geweest omdat wij de ligging vreselijk vonden. Toen wij hem dat vertelde stak hij zijn hand op en reed zonder nog iets te zeggen weg.

Gereisd Met partner in november 2011

aardige mensen

bert
1-9-2011

dit geusthouse ligt op 10 minuten van het centrum en strand. De kamers zijn aan de kleine kant, maar wel compleet ingericht. De gastheer en gastvrouw zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden en tips door te geven

Gereisd Met partner in augustus 2011

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Potting Shed Guest House in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Potting Shed Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.