Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Hotel Hermanus Beach Villa

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Hermanus Beach Villa voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Hermanus Beach Villa

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermanus Beach Villa in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermanus Beach Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.