Hotel Harbour House & Guest House

Kleine hotelsWeer vandaag19°11°
Hotel Harbour House & Guest House
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour House & Guest House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Harbour House & Guest House in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Geweldige ligging, jammer van het bed.

Annemiek, 30-11-2014

De eerste indruk van onze kamer, nr. 5 in het (oudere) hoofdgebouw, was geweldig. Een ruime, modern ingerichte ruimte, die in open verbinding staat met de enorme badkamer. Vanaf ons balkon hadden we direct uitzicht op het zwembad, de zee en de walvissen. Geweldig! Erg jammer was het dan ook, dat het bed zeer beroerd sliep (de veren staken door de matras heen) en dat er veel geluidsoverlast was, van het terras en het restaurant, direct onder de kamer. Daarnaast vonden wij het restaurant van het hotel totaal niet gezellig, wat nog eens versterkt werd door de harde muziek.

Mooi hotel aan zee

carmenos, 26-7-2010

Prachtige kamer op de begane grond met eigen kitchenette. Personeel hebben we nauwelijks gezien, maar we waren op doorreis en we hadden verder niets nodig. Erg mooie, luxe kamers.

In het centrum

Wilma Heinen, 7-11-2009

Mooi hotel aan de kust en in het centrum, erg nieuw en prachtig mooi ingericht, goede douche, ontbeid in het gasthouse ernaast in een mooie tuin. Barretjes en eettentjes in de buurt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour House & Guest House in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour House & Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harbour House & Guest House scoort een 7.8 uit 10 op basis van 3 reviews.