Hotel Oakhurst The Manor House ***

Hotel Oakhurst The Manor House ***

Hotel Oakhurst The Manor House

We hebben een aantal aanbieders voor Oakhurst The Manor House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Oakhurst The Manor House in het Nederlands

Rondreis Zuid-Afrika: fantatisch!

Frans, 19-5-2009

Etappe naar George hoofdstad van de Garden Route, met één nacht verblijf in hotel Oakhurst Manor House ***. Prachtig hotel met mooi ingerichte kamers voorzien van lle comfort. Restaurant: keuze uit internationale en plaatselijke keuken (proef plaatselijk keuken = aanrader). Trouwens gans de Zuid-Afrika rondreis is een aanrader, behalve de steden pretoria en Johannesburg (gevaarlijk).

P^de rondreis, zeker zwaziland, het Kruger Park en de tafelberg in Kappstad bezoeken. meer dan de moeite waard.

Mooi hotel

Jan, 2-9-2008

Dit hotel is mooi in oude stijl opgeknapt. Mooie kamers (wij hadden een kamer met een vide; heel leuk). Het hotel ligt precies bij een kruispunt van wegen, maar daar heb je weinig last van. Strategisch ligt dit horel prima voor verdere uitstapjes.

gelogeerd tijdens rondreis,uitstekende keuken en lekkere wijnen natuurlijk het hotel is gebouwd in de stijl van een landhuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oakhurst The Manor House in George, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oakhurst The Manor House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oakhurst The Manor House scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: