vakanties George

Reviews over George

Gewéldig!

Lidy,
    12-3-2018

Verbouwde boerderij met alle luxe die men maar kan wensen. Heel bijzondere plaats waar je je gelijk thuis voelt. Eigenaren zijn enorm gastvrij en het ontbijt is waanzinnig. Historisch maar toch modern met grote mooie tuin en super zwembad. Men spreekt Nederlands.

Prachtig ***** hotel.

Hans Nelissen,
    6-6-2017

Super hotel. Duur maar goede prijs/kwaliteit. Prachtige kamers, enorme badkamer. Heerlijk bed. Uitstekende service en heerlijk restaurant. Ontbijt nog nooit zo goed meegemaakt.

Mooi en ruim hotel

Christa en Dick,
    10-10-2012

Prachtig hotel met mooie ontvangshal en receptiebale. Ruime compleet ingerichte hotelamers met mooie en ruime badkamer. Flatscreen TV met een ruim zenderaanbod. Goed ontbijt met genoeg keuze en uitstekende kwaliteit van het eten. Kamers liggen in aparte gebouwen, verspreid over het terrein. Hotel ligt op een ruim perceel met een prachtige tuin.

Mooi pension tegen ongelofelijk lage prijs

Hans,
    4-5-2011

Dit pension is goedkoop en heeft prachtige kamers. Er is een prachtige badkamer. Er is ook tv met BVN. Het bed is helaas maar 1.90 meter.

Het pand is prachtig.

De omgeving is mooi. George zelf is erg Amerikaans. lelijk, ruim en bijna alleen fastfood, behalve een goed Turks restaurant.

Rondreis Zuid-Afrika: fantatisch!

Frans,
    19-5-2009

Etappe naar George hoofdstad van de Garden Route, met één nacht verblijf in hotel Oakhurst Manor House ***. Prachtig hotel met mooi ingerichte kamers voorzien van lle comfort. Restaurant: keuze uit internationale en plaatselijke keuken (proef plaatselijk keuken = aanrader). Trouwens gans de Zuid-Afrika rondreis is een aanrader, behalve de steden pretoria en Johannesburg (gevaarlijk).

P^de rondreis, zeker zwaziland, het Kruger Park en de tafelberg in Kappstad bezoeken. meer dan de moeite waard.

George scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews