Hotel Le Quartier Francais *****

Hotel Le Quartier Francais *****

Hotel Le Quartier Francais
Hotel Le Quartier Francais
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Quartier Francais voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Le Quartier Francais in het Nederlands

Fantastisch ete

W Aarssen, 17-9-2007

Fantastisch ete. Bijzondere wijnen op verzoek samengesteld Nog altijd formule waarin men zelf van de kaart het menu samensteld. 4 gangenmenu met wijn bij elke gang en goede koffie plm 100 euro voor 2 personen.

Een hotel waar je voor omrijdt

P. Budelman, 27-1-2007

Een hotel waar je voor omrijdt. Bijzonder vriendelijke en voorkomende staf. Zeer smaakvol ingerichte kamers en centrale ruimtes. Heerlijke -hoewel niet te grote- besloten tuin. Een fantastisch restaurant met nederlandse chef - Margot Janse - die veel gelauwerd is. Het restaurant is op zich al een omweg waard. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Voor ons altijd een plek om een reis door Zuid-Afrika (West Kaap) af te sluiten. Super!

Hotelkamers lijken aan de prijs maar daar krijg je veel voor terug.

Formule van het restaurant in 2005 gewijzigd: lunch in in

Hanno Uitenmboogaart, 16-2-2006

Formule van het restaurant in 2005 gewijzigd: lunch in Bistro, diner in de zgn. Tasting room, waar men een keuze maakt uit talloze voor-,tussen- hoofdgerechten en desserts. Onberispelijke kwaliteit en smaaksensaties, maar bediening wat rommelig. Prijs voor Europese begrippen nog steeds redelijk, maar voor SA begrippen hoog.

Restaurant: Uitstekend restaurant met een Nederlandse chef

Hanno Uitenboogaart, 17-8-2005

Restaurant: Uitstekend restaurant met een Nederlandse chef. Buiten eten tussen enorme lavendelstruiken. Voor diner ruim van te voren reserveren, lunch gaat makkelijker. Prijzen wel wat gestegen de laatste jaren, maar p/k- verhouding desondanks nog steeds goed. Elke keer in SA er een keer gegeten.

Wat een uitstekend restaurant hebben zij hier

JW vd Poppe, 30-11-2004

Wat een uitstekend restaurant hebben zij hier. Wel chique maar erg goed.

Prachtig hotel met smaakvolle inrichting, perfecte keuken en mooie ligging. Het hotel is aan de prijzige kant maar is absoluut het geld waard. Ik vind het het beste hotel in Franschoek. P.S. erg vriendelijk personeel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Quartier Francais in Franschhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Quartier Francais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Quartier Francais scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: