Reviews over De Rust

Superplek in Zuid Afrika

y_van_tellingen,
    11-1-2014

Wij zijn hier 2 nachten geweest in oktober 2011. Wat een ontvangst!!! In 1 woord geweldig. Wij kregen de Honeymoonsuite. Wat een ruimte en zo leuk met allerlei frutseltjes. De gastheer Anton en zijn vrouw Suzan praten alleen Afrikaans dat op zich al zo leuk is. Anton kan ook heerlijk vertellen tijdens het avondeten. Heeft ook allerlei alcoholische dranken tot jonge jenever aan toe. Zelfs je auto wordt nog gewassen voordat je gaat. Het ligt ca 3 kwartier van Oudtshoorn, maar dat is geen enkel probleem. Een aanrader!!!!

Paradijs op aarde!!

marjolijn,
    14-12-2010

In the middle of nowhere ligt deze fantastisch gezellige B en B.

Wij (zus en ik) sliepen in de ossewagen helemaal knus ingericht met prima bedden.Susan kookt heerlijk en Anton zit gezellig aan tafel en eet mee.Ook nam Anton ons mee op veldtrip!Dwars over en door de bergen, echt een belevenis afgesloten met een braai.

Een plek om terug te komen!!

een belevenis om nooit te vergeten

Lieve,
    3-12-2008

We waren er op eenvrijdag in oktober en mochten mee kinderen te eten geven, wisten wij veel!!

Nou we weten het nu en denken er nog iedere dag aan.

Susan had een grote pan voedingsrijk eten gemaakt voor 60-70 kinderen, dit doet ze iedere vrijdag en...belangeloos. Anton brengt het dan in een township op een plaats waar de kinderen van klein tot groot in een rij staan te wachten op hun bakje eten. Dit is de enige voedingsrijke maaltijd die de kinderen per week krijgen!

Wat zo enorm warm was, ....die uitstraling en blijheid van al die smoeltjes, een hele belevenis om dit mee gemaakt te hebben.

Meestal zie je dit alleen via tv.

Fantastisch adres vlak bij Oudshoorn midden tussen de en

Desi Mulder,
    25-7-2007

Fantastisch adres vlak bij Oudshoorn midden tussen de struisvogels. Susan en Anton Schoeman zijn een geweldige gastvrouw en gastheer en willen hun gasten op een bijzondere wijze verwennen.

Goed verzorgde kamers in een mooie omgeving

Piet Hoogendoorn,
    16-11-2006

Goed verzorgde kamers in een mooie omgeving.

Het eten was uitstekend en de braai was top.

De vergeten krultang werd op tijd ontvangen in ons laatste hotel voordat wij terug naar nederland gingen.

De Rust scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews