Lodge Aquila Private Game Reserve

3 reviews over Lodge Aquila Private Game Reserve in het Nederlands

Zeer leuk hotel

Jan H
25-9-2017

Het reserve ligt afgelegen, maar dat had je natuurlijk niet anders verwacht voor een dierenpark. Als je dit gaat vergelijken met het Kruger park dan is het een tegenvaller maar als je weinig tijd hebt bij een bezoek aan Zuid Afrika is het een goede oplossing om een indruk te krijgen over de wilde dieren in Afrika. Er is een mooi zwembad, alleen jammer dat onze kamer bij vertrek ook herschapen was in een zwembad door een verstopte afvoerleiding...

Overweldigend

marianne_21
9-8-2011

Wat een vreselijk mooi park is dit. Prima ontvangst, goede maaltijden, prima verblijf.

Zeker de moeite waard als je in de buurt bent om hier een bezoek aan te brengen

Zeker de moeite waard

jongeneeljessica
8-5-2011

Ik ben samen met mijn moeder in Aquila private game reserve geweest.

We hebben alle dieren gezien die ze hebben de leeuwen waren het mooist maar ook de toen 8 dagen oude baby neushoorn was een plaatje.

De kamers waren op zich wat minder maar prima voor 1 nacht de bedden waren wel super ben ik in grote ressorts slechter gewend.

Het eten moet je maar niet heel veel van verwachten maar ook dit voor 1 diner en 1 lunch goed te doen.

Verder hebben ze er niet veel je kan een nacht over blijven dan maak je 2 gamdrives 1 savonds en 1 sochtends of je komt in de middag en dan heb je 1 gemedrives.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Aquila Private Game Reserve in Aquila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Aquila Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.