We hebben een aantal aanbieders voor Stutterheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Stutterheim

Een doorreis hotel

Baukje Falkena-de Jong,
    8-3-2010

Het hotel ligt echt ver van alles. Slechte wegen naar hotel toe. De omgeving is wel mooi. Kamers zijn erg klein. De mensen zijn erg vriendelijk. Het eten zat niet veel smaak aan. Gr. Benno & Baukje

Gereisd met partner in mei 2009

Uitstekend

Geert,
    11-12-2008

Dit zoek je als je een reis met guesthouses hebt geboekt. Mooie motelachtige kamers in een parkachtige omgeving. De oudste kamers zijn 12 jaar oud, dus geen gerenoveerde interieurs zoals zo vaak in Afrika. Geen airco, koelkast of kluis, maar die lijk je hier ook niet nodig te hebben. Kamer wel wat aan de kleine kant overigens. Wij vielen met de neus in de boter: vier keer per jaar is er een zes gangen diner met wijnarragement voor nog geen 10 euro. Gezellige boel, de voornamelijk uit de buurt van East London komende vaste gasten lieten het zich behoorlijk smaken, met name de wijnen. Nederlands-engelse eigenaren, zeer gedreven om het iedereen naar de zin te maken. Als we toch wat moeten zeuren: de weg naar the Manderson gaat langs een township, maar laat je hierdoor gewoon niet van de wijs brengen. Ook is er in de omgeving niet zo heel veel te beleven, maar ja de meeste toeristen zijn hier op doorreis.

Gereisd met partner in november 2008

prachtige tuin met 3 grote zéér vriendelijke honden

a.j, heideman,
    2-1-2008

prachtige tuin met 3 grote zéér vriendelijke honden. bediening is heel gastvrij en vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2008