Lodge Idwala Game

1 review over Lodge Idwala Game in het Nederlands

Adembenemend mooi

Carolina
2-12-2009

Onverwacht terecht gekomen op ''en van de mooiste plekken die we gezien hebben tijdens onze rondreis. Intieme lodge, met heel veel persoonlijke aandacht. Super lekker eten met veel aandacht verzorgd. Enorm gezellig ook door de All inclusief formule. Ranger blijven bij je aan tafel tijdens ontbijt, lunh, high tea, diner etc..

Park biedt diverse wild aan, wat zich niet makkelijk laat vinden. Als je een paar dagen blijft is de kans op zien van big five wel aanwezig.

heerlijk verblijf gehad, komen nog eens terug!!

Roel en Carolina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Idwala Game in Shamwari Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Idwala Game zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Idwala Game scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.