Hotel Cremorne Estate

1 review over Hotel Cremorne Estate

Incredible place

David Hindle
10-10-2010

Hotel Cremorne Estate is a place I cannot wait to go back to. Extremely Clean, Crisp fresh linen, Scrumptious food, Friendly staff, perfectly situated along the river. Nothing ever seems to be too much for them. Well done an outstanding job and great improvements.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cremorne Estate in Port St. Johns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cremorne Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cremorne Estate scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.