Lodge Pumba Private Game Reserve

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wil zo weer terug

gerard
4-3-2014

Een resort met 5 sterren dat iedere ster waard is.

De lodges zijn zeer ruim en luxe ingericht , van alle gemakken voorzien.

Het restaurant heeft een geweldige keuken met heerlijke gerechten.

De "game drives" zijn onvergetelijk, je kunt heel erg dicht bij de dieren komen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben genoten !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Pumba Private Game Reserve in Port Elizabeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Pumba Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Pumba Private Game Reserve scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.