Hotel Keursboom Rivier Protea

Hotel Keursboom Rivier Protea

1 review over Hotel Keursboom Rivier Protea in het Nederlands

2008

Prachtig park, schitterend gelegen aan de Plettenbergbaai

Henk
21-1-2008

Prachtig park, schitterend gelegen aan de Plettenbergbaai. Compleet ingerichte huisjes. Park met prachtige bloemen en bomen. Geniet van de wevervogels! Ontbijt ging de mist in, geen brood en yoghurt.

Gereisd Met vrienden in januari 2008

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Keursboom Rivier Protea

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keursboom Rivier Protea in Port Elizabeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keursboom Rivier Protea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.